ssf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Som overskriften sier, trenger jeg en rask og lett nettleser som skal være RASK i oppstarten spesielt. Dette fordi jeg ikke alltid gidder å åpne firefox, som er blitt litt bloat. Dette pga mange extensions, men vil helst ikke fjerne noen av dem Noen forslag? Har søkt, men finner ingen nettleser utenom safari, opera, ie, ff... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva med å starte firefox i safe mode? Eller om pc en er på så og si hele dagen/du bruker vente eller dvalemodus så kan du vel bare la firefox være på? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 evt. bruke FF portable fra Portableapps.com Sempron Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fant en liten sak: http://www.softpedia.com/get/Internet/Brow...ser-Maker.shtml 100% gratis. Du lager nettleseren din som du selv ønsker. Lite valg da men den var ivertfall rask Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fant en liten sak: http://www.softpedia.com/get/Internet/Brow...ser-Maker.shtml 100% gratis. Du lager nettleseren din som du selv ønsker. Lite valg da men den var ivertfall rask 8936681[/snapback] Selve internettleseren i programmet blir jo drit liten da..? Noen måte å få fiksa dette på? Sempron Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Opera er jo rask og bruker mindre minne enn FF. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Opera er jo rask og bruker mindre minne enn FF. 8936767[/snapback] Som sagt i 1.post, han vil ikke ha Opera.. Sempron Lenke til kommentar
ssf Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Takk for svar, har faktisk ff fra portableapps på penn uten å ha prøvd det Har heller ikke prøvd å starte i safe mode, hehe. Men så interessant ut den linken til Q-R webbrowser (eller hva den het). Skal prøves ut! PS. Ja, dataen står stort sett på hele tiden, men pga litt eldre maskin lukker jeg ff for å frigjøre maskinen til andre oppgaver Første jeg gjorde var å prøve ut safe mode, og tror det er akkurat det jeg er ute etter! Så takk for tipset! Eneste at jeg klarte å nullstille ALLE greier i vanlig modus av ff samtidig, en god del egentlig.. alle add-ons og alt ui eller hva det kalles.. menmen Endret 25. juni 2007 av ssf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå