Raijin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) God kveld. Er på utkikk etter noen pc-høytalere til en gammel stuepc. Skulle gjerne hatt et par høytalere som leverer mest mulig kvalitet til under 500 kr, dog jeg vet ikke hvor mye kvalitet det blir i den kategorien. Takker for alle svar! Endret 24. juni 2007 av Raijin Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 God kveld.Er på utkikk etter noen pc-høytalere til en gammel stuepc. Skulle gjerne hatt et par høytalere som leverer mest mulig kvalitet til under 500 kr, dog jeg vet ikke hvor mye kvalitet det blir i den kategorien. Takker for alle svar! 8936517[/snapback] Skal du ha 5.1, 2.1 eller bare vanlig 2.0 (Stereo) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ta en titt på logitech z-3 https://prisguiden.no/product.php?product_id=17065 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Nå er min erfaring med pc høytalere begrenset til de som fulgte med denne stuepc'en i 1998, så jeg har ikke fulgt helt med på utviklingen. Trodde 2.0 var standarden. Men 2.1 og 5.1 går jo helt fint det også. Men er kvaliteten på et 5.1/2.1 høytalersett like god som et sett 2.0 høytalere? Ville nå tro at det er ganske begrenset hva man får til en 500-lapp. weebl: Takk for linken. Leser på erfaringene at høytalersettet er et pra kjøp, prisen tatt i betraktning. Overrasket over at man kan få tak i et 2.1 høytalersett med "grei" lyd til en så billig penge. Takk for svar til begge to! Endret 25. juni 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 2.1 pc-høyttalere er betydelig bedre enn 2.0, vil jeg påstå, man får mye fyldigere lyd med subwoofer. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Til den prisen anbefaler jeg Altec Lansing VS4121, vil si at de leverer bedre lyd enn Logitech Z-3. Endret 27. juni 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=21553 Jeg har de, og det er noe av det beste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har hatt Altec Lansing PChøyttalere som ikke var langt under den prisklassen, og de var ubrukelige, satelittene skurra, og suben veksla mellom og skurre og vrenge. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har hatt Altec Lansing PChøyttalere som ikke var langt under den prisklassen, og de var ubrukelige, satelittene skurra, og suben veksla mellom og skurre og vrenge. 8987352[/snapback] Da snakker vi nok om fabrikasjonsfeil. Selvfølgelig kan man ikke forvente skikkelig hifi-kvalitet ut av pchøytalere i den prisklassen, men satelittene skal ikke skurre. Uansett du kan ikke gå ut ifra at alle modellene er sånn bare fordi du har vært litt uheldig og fått et defekt system. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Takker for alle svarene. Hadde egentlig tenkt å gå for et Z3 sett. Men lurte på om det var noen store forskjeller mellom Z3, x-230 og x-530. Prisforskjellen mellom Z3 og x-530 var ikke så veldig stor, så hvis det er mye bedre kunne jeg tenke meg å gå for det. Takker for alle innspill så langt! Raijin Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har hatt Altec Lansing PChøyttalere som ikke var langt under den prisklassen, og de var ubrukelige, satelittene skurra, og suben veksla mellom og skurre og vrenge. 8987352[/snapback] Da snakker vi nok om fabrikasjonsfeil. Selvfølgelig kan man ikke forvente skikkelig hifi-kvalitet ut av pchøytalere i den prisklassen, men satelittene skal ikke skurre. Uansett du kan ikke gå ut ifra at alle modellene er sånn bare fordi du har vært litt uheldig og fått et defekt system. 9004874[/snapback] Tviler på at det var fabrikasjonsfeil, fordi det var på over 50% volum bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå