Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt å tro dette?

Gjest Trådstarter.

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter.

Hm. Har en liten ting jeg lurer litt på angående det å være sammen med noen i lav alder. Jeg er selv 16 år, det er dama mi også.

Og vi kom plutselig inn på et tema når vi pratet sammen. Og det hun sier overrasker meg litt.

Hun er redd for å f.eks sende litt dirty bilder av seg, for jeg kommer til å synes hun er horete DEN DAGEN VI SLÅR OPP.

Jeg blir litt overraska over at hun tenker sånn. Er det jeg som er rar, eller det normalt å tenke at man 100% sikkert kommer til å slå opp en gang? Hva er da vitsen med å være sammen med noen? Bare ha det litt morro i tiden før man blir voksen?

Jeg har tenkt endel på dette, og føler at jeg fortsatt synes det er rart å tenke sånn når man er sammen med en person, og sier man elsker vedkommende.

- Undrende aktiv forumbruker.

(vet det ikke er en bra emnetittel, men vet ikke helt hva jeg skal skrive)

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil sikkert ikke vare lengre enn 3 år. Kanskje 2 år.

Dama di er rett og slett bare ei klok jente. Du skal ikke holde det imot henne. Men du må respektere hennes valg. Stoler hun ikke på deg så stoler hun ikke på deg. Hva skal man med grisebilder av dama da annet enn å skremme vettet av henne og kanskje brife med dem. Det er jo nettopp dette hun er redd for.

Lenke til kommentar

Man kan ikke bli sammen med noen i en så ung alder å forvente at det skal vare livet ut. Men det viktige er å nyte de dagene man har sammen, og ta det derfra.

Hennes valg om hun ikke tar bilder og sender de til deg. Skjønner det godt.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter.

Er ikke akkurat de bildene som har noe med saken å gjøre her da. Heller hvordan hun tenker. Men som dere sier, hun er sikkert bare klok som tenker sånn, og jeg har jo såklart vært inne på tanken, men jeg håper jo at det skal bli noe mer. Det er jo derfor jeg er sammen med henne.

Mulig det er jo som er helt idiot i denne situasjonen, men.

Lenke til kommentar

Jenta er realist og vet at få forhold i deres alder varer livet ut. Det er normalt å bytte partner ofte, da det bl.a. er et resultat av å forandre seg og bli mer voksen. Ingen kan vite 100% sikkert om man kommer til å slå opp med hverandre, men sannsynligheten er stor. Ved å innse denne raliteten viser hun seg som en realist.

Slikt kan kanskje komme som en bøtte kaldt vann i et romatisk forhold, men på den annen side; skal man fortie sannheten, bare for å skåne kjæresten for en tanke? En parallell er at en av partene i et giftermål forlanger særeie, fordi man da ihvertfall beholder det man gikk inn i ekteskapet med i en evt. skillsmisse. Mange synes et krav om særeie er anti-romatisk og helt forkastelig, mens andre igjen synes det er det eneste naturlige når man ser på skillsmissestatistikken.

Når det gjelder at hun ikke vil sende intime bilder av seg selv til deg, fordi de kanskje kan komme på avveie senere ved et evt. brudd, er det en sunn holdning hun har. Hun er her også realist. Mange tidligere kjærester bærer nag og ønsker å hevne seg, og det er kanskje en slik hypotetisk situasjon hun ønsker å unngå.

Jeg synes du bør støtte hennes kloke tanker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Ok, jeg tror dere har rett.Dere har i hvertfall fått overbevist meg nå. Så denne tråden kan egentlig bare dø ut synes jeg:)

takk for svar alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...