AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Der er den kommet! 3.50 downgraderen er klar! Vi skal nå legge denne til guiden vår så fort som mulig, slik at dere for downgradet! Og ja, den fungerer.. Men har ikke for øyeblikket 100% støtte av TA-082 hovedkort. Det vil ikke ta lang tid før de lager en downgrader som støtter TA-082 fullt ut. Dette er vel gode nyheter for de med 3.10+? Old News: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nå har det kommet en kjempegladmelding til de som har firmware over 3.01! Endelig er det blitt funnet en exploit til 3.10-3.50 firmware også! Hva betyr det? Jo! Det vil nå komme downgradere som støtter 3.10-3.50 firmware også! Det vil si: ALLE KAN DOWNGRADE SIN PSP TIL FIRMWARE 1.5! Exploiten går ut ifra en bug i spillet Lumines. Noe likt GTA-LC spillet. Bare at det støtter alle firmwares. De har akkurat fått det til, så vi må regne med å vente noen dager\uker til det kommer downgradere til dette. Men uansett, dette er gode nyheter til de som vil kjøre homebrew på PSP'n som har over 3.01! Forresten, så er dette en bug som tydeligvis er på alle firmwares. Kilde: Trykk her Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Dette blir da en liten samletråd for kommende info angående dette. Det vil også komme litt i guidesamletråden, men valgte å starte en egen tråd om dette. Er det okay Alastor? Endret 27. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjempebra at de hele tiden finner nye exploits. Forresten så gjelder det ALLE firmwares. Ikke bare 3.10 til 3.50(selv om det ikke er noe vits i å bruke dette exploitet på noe lavere). Lurer på når en downgrader/OE installer kommer. Gjetter på innen 24 timer Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Tror ikke det går så fort som 24 timer men... Det kan jo tenkes da! De gutta der jobber hardt nå tenker jeg! Vi ligger alltid et steg foran Sony.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så de som har 3.11 eller oppover, og vil nedgradere, så kan det lurt å skaffe seg spillet nå. Spillet koster heller ikke så mye, så man bør kjøpe det før det går tomt, og Sony lager en ny versjon av spillet. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Gjelder dette for de med TA-082 hovedkort også? Eller må det her fortsatt brukes gamle alternativer, som å oppgradere fra 2.7.1 til 2.8 og ned til 1.5? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så vidt jeg vet gjelder selve exploitet alle PSPer. Men det kan godt hende at det må lages spesielle downgradere for de med ta-082/5 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Gjelder dette for de med TA-082 hovedkort også? Eller må det her fortsatt brukes gamle alternativer, som å oppgradere fra 2.7.1 til 2.8 og ned til 1.5? 8939155[/snapback] Siden du har 2.71 så er det ingen vits å vente på denne downgraderen. Mye bedre om du oppgraderer til 2.8 og nedgraderer. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) har firmware 3.50 så dum at jeg har opdartert den hele tiden fuck asz... finner ikke en buttik som selger det spille jeg asz.. å gidder ikk betale 500 kr maks 200 kr.. eller noen som har det som kan låne meg det ell? bor i lørenskog.. og jeg håper denne funker... http://dl.qj.net/Hacks-Exploits/pg/12/fid/13962/catid/114 Endret 25. juni 2007 av eirik845 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bestill på nettet, skal være der. Eller prøv å finn på flere butikker, spillet er ganske billig.. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bestill på nettet, skal være der. Eller prøv å finn på flere butikker, spillet er ganske billig.. 8943097[/snapback] prøvd å finne det på nette da men finner det ingen steder der de har det inne.. gi meg link a Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det spillet er jo en av de første spillene som kom til PSP, så det koster rundt 100kr tenker jeg... På de rette stedene! Skaff deg spillet fort som svarte, for downgradene kommer nå straks! Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det spillet er jo en av de første spillene som kom til PSP, så det koster rundt 100kr tenker jeg... På de rette stedene! Skaff deg spillet fort som svarte, for downgradene kommer nå straks! 8943136[/snapback] downgrader har kommet her http://dl.qj.net/Hacks-Exploits/pg/12/fid/13962/catid/114 men må få tak i spille.. finner det ikke på nette så må innom ebgames og spacewold å sånn i morra.. men det er kunn en 1 som det funker på ikke sant`? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det der er ingen downgrader. Det er bare et bevis på at de kan kjøre homebrew på 3.10-3.50. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 åja har ikke peiling egentlig jeg.. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Etter at dette blei kjent nå i helga, er Lumines det mest solgte spillet på Amazon.com. Spillet ligger også ganske høyt oppe på lista hos Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ja! Leste det! Det er helt villt..! Jeg får se og få tak i Lumines jeg også.. I tilefelle.. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde ikke kjøpt luminees FØR en downgrader kommer. For alt vi vet kan det hende de støter på noe som gjør det umulig å kjøre en downgrader. Dessuten tok det ganske lang tid før GTA:LCS ble patchet så du har nok god tid. Og en annen ting sånn i tilfelle: når den første 2.5/2.6 downgraderen kom ut bricket den flere PSPer fordi noen hadde rapportert feil. Poenget er: vent en liten stund før du downgrader i tilfelle det er noe feil. Er dumt å bricke PSPen når man kunne ungått det ved å vente en time Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hehe... artig... de selger i alle fall godt av dette spillet nå! Tok en rask sjekk på noen plasser jeg bruker å bestille, utsolgt! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Etter at dette blei kjent nå i helga, er Lumines det mest solgte spillet på Amazon.com. Spillet ligger også ganske høyt oppe på lista hos Amazon.co.uk. 8943413[/snapback] Hvorfor selges Lumines så godt etter at dette ble kjent? Sikkert et skikkelig noob-spørsmål Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Lumines selger så godt siden man kan bruke det til å downgradere, og man kjøper det før Sony lager ny patch av Lumines. GTA unpatchet er vanskelig å skaffe seg nå, og det spillet kan man til å dpwngradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå