Plomma2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, når jeg blar meg gjennom forumet snubler jeg over en del quiz-tråder i forskjellige kategorier. Det jeg merker når jeg titter inn i trådene er at folk flest googler svarene, og det er ganske sikkert for å øke antall poster. Det er lett å se at sånne tråder kan være en gullgruve for postjegere siden det ikke stilles større krav til innholdet i posten enn at det er riktig svar, noe man finner lett på google. Hva med å putte alle quiz-trådene i et eget forum der postene ikke teller og så bare lage en sticky i forumet der quiz-trådene lå der man linker til dem? Det ville være lite poeng i å "ødelegge" trådene med å google svaret hver gang hvis man ikke fikk noe igjen for det. Og på den andre siden får de som vil sammenligne kunnskaper i musikk, simpsons, futurama eller uansett gjøre det mer eller mindre i fred. Noe å tenke på? - Plomma Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg vil ikke si alle googler svarene. For eksempel i kulturforumet, der det er en detl quizer sitter det en del brukere med imponerende kunnskaper om serier og filmer. Vi snakker folk som gjerne har sett alle kommentatorsporene av flere forskjellige serier til hver eneste episode. Og uansett tror jeg ikke grunnen er å øke antall poster. De som googler vil "alltid" google, fordi de vil ha status, for å si det sånn. De vil vise at de er en ekte fan er vel en måte å si det på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette forslaget er fremmet før, etter hva jeg forstår. Se her og her. Saken er under vurdering av styret nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Benytt den eksisterende tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725302 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg