Gå til innhold

Skal kjøpe ladar til Wii-motane

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Kvar skal eg kjøpe lader? Einaste plassen eg veit om (tips frå jzk) er på Play.com.

Vurderer å kjøpe derfrå, men stiller eit spørsmål først: Går det an å kjøpe lader i Noreg? Sender mail til Nintendo om dei veit om det er.

Wii-moten lader på Play.com koster £17.99, kor mykje NOK er det nøyaktig?

Og kor mykje blir det ekstra? Med frakt og alt?

Nokon som har erfaringar med ein sånn ladar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en ladder til Wiitmoten på Games i Trondheim og denne fungerer helt utmerket og uten problemer.

Joytech har og noen laddere til Wii-moten.

Komplett

Modnet

Samme ladder, begge utsolgt, men fungerer uten problemer. Det er ikke denne laderen jeg har, den jeg har er bare til 1 Wiimote om gangen.

Foresten, skal du regne ut om det kommer over tollgrensen på 200 kr, bruk www.toll.no og finn kursen der. Det er de kursene de går ut etter når de fortoller.

Lenke til kommentar
Blir vel rundt 213,- eller noe for den laderen hos play.com. Bruker ofte www.xe.com når eg handler fra utlandet.

8937552[/snapback]

Problemet her blir at Tollvesenet bruker sine egene kurser når de regner på dette. Om du da er i grenseland med XE, er det lurt å bruke tollvesenets egene kurser, så du er sikker på hva det blir de regner ut fra.

Lenke til kommentar
Det er nok noko PlayX.no ikkje har oppdatert på ei god stund:

Ladar til Wii-mote er på GameCube-avdelinga. :!:

8943287[/snapback]

Akkurat det der irriterer meg grenseløst med playx. Nettbutikken er generelt rotete for nintendo. Alt er lagt i samme suppa :nei:

Lenke til kommentar

Tollen regnes ut fra varens verdi, uten frakt. Om det står at varen koster 199 ,-, er det dette de går ut etter, ikke varens pris+frakt.

Er i alle fall den erfaringen jeg har med bestilling av varer fra forskjellige utenlandske selgere.

Btw.

Linky

Der er ladderen jeg kjøpte på Game i Trondheim. Eneste minust er at det er Ni batteri, ikke Li batteri, så jeg må kjøre Wiimoten helt ut før jeg kan ladde den opp igjen. Men ellers funker den uten problemer.

Lenke til kommentar
Kjøpte en ladder til Wiitmoten på Games i Trondheim og denne fungerer helt utmerket og uten problemer.

Joytech har og noen laddere til Wii-moten.

Komplett

Modnet

Samme ladder, begge utsolgt, men fungerer uten problemer. Det er ikke denne laderen jeg har, den jeg har er bare til 1 Wiimote om gangen.

Foresten, skal du regne ut om det kommer over tollgrensen på 200 kr, bruk www.toll.no og finn kursen der. Det er de kursene de går ut etter når de fortoller.

8936392[/snapback]

Er det mulig å få kjøpt ekstra batteripakker til den eller må man kjøpe to ladere hvis man har fire kontrollere?

Lenke til kommentar
Tollen regnes ut fra varens verdi, uten frakt. Om det står at varen koster 199 ,-, er det dette de går ut etter, ikke varens pris+frakt.

Er i alle fall den erfaringen jeg har med bestilling av varer fra forskjellige utenlandske selgere.

Btw.

Linky

Der er ladderen jeg kjøpte på Game i Trondheim. Eneste minust er at det er Ni batteri, ikke Li batteri, så jeg må kjøre Wiimoten helt ut før jeg kan ladde den opp igjen. Men ellers funker den uten problemer.

8944522[/snapback]

Hvis det er er NiMH batteri i "pakken" (noe det ganske sikkert er) så kan du klatt-lade så mye du vil.

Du tenker nok på NiCa batterier som ble brukt før - disse måtte lades helt ut før hver lading - ellers varte de ikke lenge. Men denne typen får du nesten ikke kjøpt lenger.

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt kraftig feilinformert, trodde NI batteri måtte laddes helt ut og LI kunne laddes hele tiden.

Anyway.

Følger bare 1 batteri med så om du har flere kontrollere er det vel lurest å velge ladderen fra Joytech som har 2 basestasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg er nærsynt, så ikke spørsmålet ditt :p

Men nå har jeg sett det.

Har ikke sett noen ekstra batteripakker til den jeg kjøpte på Game, ei heller den som er å få kjøpt fra Joytech. Skulle da tro at dette fantes eller kommer for det er jo irriterende å måtte kjøpe mange laddere for å ladde opp alle kontrollene.

Skal sjekke det opp litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...