Bozzeye Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kvar skal eg kjøpe lader? Einaste plassen eg veit om (tips frå jzk) er på Play.com. Vurderer å kjøpe derfrå, men stiller eit spørsmål først: Går det an å kjøpe lader i Noreg? Sender mail til Nintendo om dei veit om det er. Wii-moten lader på Play.com koster £17.99, kor mykje NOK er det nøyaktig? Og kor mykje blir det ekstra? Med frakt og alt? Nokon som har erfaringar med ein sånn ladar? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjøpte en ladder til Wiitmoten på Games i Trondheim og denne fungerer helt utmerket og uten problemer. Joytech har og noen laddere til Wii-moten. Komplett Modnet Samme ladder, begge utsolgt, men fungerer uten problemer. Det er ikke denne laderen jeg har, den jeg har er bare til 1 Wiimote om gangen. Foresten, skal du regne ut om det kommer over tollgrensen på 200 kr, bruk www.toll.no og finn kursen der. Det er de kursene de går ut etter når de fortoller. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hadde akkuratt tenkt å spørre om det blei toll. Eg skjønte dessverre ikkje noko av www.toll.no, kan nokon vere so snill og forklare so eg forstår? Kvar på toll.no finn eg kursen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Blir vel rundt 213,- eller noe for den laderen hos play.com. Bruker ofte www.xe.com når eg handler fra utlandet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Blir vel rundt 213,- eller noe for den laderen hos play.com. Bruker ofte www.xe.com når eg handler fra utlandet. 8937552[/snapback] Problemet her blir at Tollvesenet bruker sine egene kurser når de regner på dette. Om du da er i grenseland med XE, er det lurt å bruke tollvesenets egene kurser, så du er sikker på hva det blir de regner ut fra. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg kjøpte en på CDON men har ikke fått testa den enda. Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Her er en fra playx.no som kommer under 200 kr grensa. Jeg har ikke testa denne selv. Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 + frakt 8943219[/snapback] Ja, men du får den gjennom tollen - siden de fakturerer 199 NOK. BTW - frakten er dyr - de legger på 59 kr.... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er nok noko PlayX.no ikkje har oppdatert på ei god stund: Ladar til Wii-mote er på GameCube-avdelinga. :!: Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er nok noko PlayX.no ikkje har oppdatert på ei god stund:Ladar til Wii-mote er på GameCube-avdelinga. :!: 8943287[/snapback] Akkurat det der irriterer meg grenseløst med playx. Nettbutikken er generelt rotete for nintendo. Alt er lagt i samme suppa Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tollen regnes ut fra varens verdi, uten frakt. Om det står at varen koster 199 ,-, er det dette de går ut etter, ikke varens pris+frakt. Er i alle fall den erfaringen jeg har med bestilling av varer fra forskjellige utenlandske selgere. Btw. Linky Der er ladderen jeg kjøpte på Game i Trondheim. Eneste minust er at det er Ni batteri, ikke Li batteri, så jeg må kjøre Wiimoten helt ut før jeg kan ladde den opp igjen. Men ellers funker den uten problemer. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjøpte en ladder til Wiitmoten på Games i Trondheim og denne fungerer helt utmerket og uten problemer. Joytech har og noen laddere til Wii-moten. Komplett Modnet Samme ladder, begge utsolgt, men fungerer uten problemer. Det er ikke denne laderen jeg har, den jeg har er bare til 1 Wiimote om gangen. Foresten, skal du regne ut om det kommer over tollgrensen på 200 kr, bruk www.toll.no og finn kursen der. Det er de kursene de går ut etter når de fortoller. 8936392[/snapback] Er det mulig å få kjøpt ekstra batteripakker til den eller må man kjøpe to ladere hvis man har fire kontrollere? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tollen regnes ut fra varens verdi, uten frakt. Om det står at varen koster 199 ,-, er det dette de går ut etter, ikke varens pris+frakt. Er i alle fall den erfaringen jeg har med bestilling av varer fra forskjellige utenlandske selgere. Btw. Linky Der er ladderen jeg kjøpte på Game i Trondheim. Eneste minust er at det er Ni batteri, ikke Li batteri, så jeg må kjøre Wiimoten helt ut før jeg kan ladde den opp igjen. Men ellers funker den uten problemer. 8944522[/snapback] Hvis det er er NiMH batteri i "pakken" (noe det ganske sikkert er) så kan du klatt-lade så mye du vil. Du tenker nok på NiCa batterier som ble brukt før - disse måtte lades helt ut før hver lading - ellers varte de ikke lenge. Men denne typen får du nesten ikke kjøpt lenger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da har jeg blitt kraftig feilinformert, trodde NI batteri måtte laddes helt ut og LI kunne laddes hele tiden. Anyway. Følger bare 1 batteri med så om du har flere kontrollere er det vel lurest å velge ladderen fra Joytech som har 2 basestasjoner. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 ingen som vet svaret på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg er nærsynt, så ikke spørsmålet ditt Men nå har jeg sett det. Har ikke sett noen ekstra batteripakker til den jeg kjøpte på Game, ei heller den som er å få kjøpt fra Joytech. Skulle da tro at dette fantes eller kommer for det er jo irriterende å måtte kjøpe mange laddere for å ladde opp alle kontrollene. Skal sjekke det opp litt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 kjøpte batterier med så mange mah som mulig og hurtiglader, havnet på gp powerbank på 3200 mah tror jeg, de lader på utrolig kort tid. Greit å vite at batteriene varer lenge og kan lades på nix tid sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå