chma Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 En jeg kjenner har en Compaq med Win 98 og den fungerte helt fint den ene dagen. Neste dag så står det operating system not found. Noen idee til hva dette kan være, jeg har ikke det. mvh Christian Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har også hatt dårlig erfaring med Cpq og Win98/Me. Var sånn at det måtte reintalleres en gang i måneden for å være rimelig stabilt. Gikk over på w2000, og inntil XP kom reinstallerte jeg ikke en gang. Ytelsen er bra den også, bare du har mer enn 128 mb ram. TA Lenke til kommentar
chimera Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bad clusters i sektoren hvor boot.ini Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 eller så har harddisken gått til h? siden den ikke finner noe, skal ta en tur ned til fyren en dag, men tenkte det var greit å finne ut litt først. Jeg kommer ikke på i farten noen løsninger som kan hjelpe han uten å miste alle data. Og ja, Compraq har et dårlig rykte, har bare hatt dell og denne "hjemmelagede" maskinen, men man kan bli lurt til mye rart om man ikke kan noe hos eks. elkjip.... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Og ja, Compraq har et dårlig rykte du skal ikke være altfor snill mot M$ heller da, win98 er heller ikke kjent for å være det snilleste programmet for en stakkars liten PC fra Compaq... Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Og ja, Compraq har et dårlig rykte du skal ikke være altfor snill mot M$ heller da, win98 er heller ikke kjent for å være det snilleste programmet for en stakkars liten PC fra Compaq... vet, 98 og me suger i lange baner, men xp er faktisk stabilt å bra. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Kan jo være en idè å kontakte Compaq support???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå