SuzukiGP100 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har leita hele internett rund (kjennes det ut som) etter en fuel/bensin tank til Gp100. Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i det? Og en ting til. Der hvor forgasseren min er. Man kan se rett in i forgasseren når man tar av det ytterste lokket til der hvor hele forgasseren står. Skal det være sånn? Det skal ikke være et lokk på forgasseren inn til forgasseren? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Alt skal være sånn utenom de to hulla. De skal tettes. Har du noen GP deler på lager, jeg trenger noe smått. Eller så har jeg noe motodeler du kan få kjøpt om det behøves Tank må du sjekke Ebay for å finne. Lenke til kommentar
SuzukiGP100 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 HVa skal jeg tette de hulla med? Jeg har en sylinder trur jeg det er. Det er det som er oppå motoren som du ser så vidt på det ene bildet. den som er svart og littsølv lingnene på bildet. som eksos feste går inn i Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Silikon eller noe annen fet gugge. Beste er nok å få tak i noen propper, som stod der orginalt. Sendt deg PM og Endret 24. juni 2007 av scoot Lenke til kommentar
SuzukiGP100 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 HVa slags deler har du da. Jeg mangler som sagt tank og sete/ setetrekk og så mangler jeg tenninga Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sendt deg ny PM. kjøp og salg skal ikke foregå offentlig på forumet nemlig ( regler og styr ;p ) Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sal kan du få trukket opp igjen hos en skomaker om dem fremdeles finnes der du bor. Gjorde det sist på min egen, han bytta deler av stoppinga og trekket. Han skulle har 200,- for det. Det skal sies at han er litt dumsnill, så jeg fikk overtalt ham til å ta 200,- til. Lenke til kommentar
SuzukiGP100 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ok Takk. ________ Marius --- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå