Gå til innhold

5k PC| Småspilling

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp til valg av pc, evnt. deler til pc!

Pcen skal bli brukt mest til spilling. Ikke de værste spillene, men sånn som battlefield 2 på standard++ grafikk bør gå an. Har egentlig ikke noen flere krav en som så, kan/bør gjerne følge med tastatur og mus. Noen som har kommet over noen gode tilbud til rundt 5000 +-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Trenger hjelp til valg av pc, evnt. deler til pc!

Pcen skal bli brukt mest til spilling. Ikke de værste spillene, men sånn som battlefield 2 på standard++ grafikk bør gå an. Har egentlig ikke noen flere krav en som så, kan/bør gjerne følge med tastatur og mus. Noen som har kommet over noen gode tilbud til rundt 5000 +-?

8935887[/snapback]

ta en titt på hardware.nos anbefalinger...

du kan og prøve dell og hp sine nettsider...

elkjøp... det som faller deg inn... du burde ha funnet det DU leter etter på en god time ;)

edit: https://prisguiden.no/calc_waggon.php

en del dyrere en det du skriver, men du får vel se....

Endret av 2badle
Lenke til kommentar

Joda, helt enig med det du sier i siste linje. Har kikket på både komplett, elkjøp og sånn, og jeg virker ikke helt fornøyd av en eller annen grunn, derfor lurte jeg på noen setups noen hadde får 5000kr, eller om noen haddde sett noen bra tilbud.

Lenke til kommentar

Jeg har denne , men bare at når jeg kjøpte den hadde den dårligere skjermkort, bedre prossesor og dårligere hk..men jeg bytta ut skjermkortet til et sapphire 1950 pro 256, og nå har jeg 125 FPS i CoD2 Stabilt (låst den), med 1024xnoe grafikk...alt dette + mus og tastatur vil være rundt 5500 kr, med 1950 pro skjermkort og gaming mus og tastatur..Btw jeg fikk ca. 13000-14000 i 3dmark 03, 05:9000 noe, 06:4500-5000 :)

Edit: Jeg har bytta kabinett og stuff, har brukt 7k på den til sammen

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar

PCen skal bli brukt i et par år, men av en gutt på 12 år som ikke enda har fått konfirmasjonspengene sine, så er ikke 5000 så aller værst, synes jeg iværtfall. Han er ikke blitt noe særlig "gamer" enda heller :p

Takker for alle svar!

Edit: Må si det så ålreit ut dette : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323786

likte ikke helt skjermkortet, hvor bra er dette? Noen som har noen 3dmark scores på det?

Kjøpe 1gig til så blir det vel bra? :)

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
8500gt skal være litt under eller ca på nivå med x1950 pro ?

8947867[/snapback]

Nei, 8600GTS, som er dobbelt så dyrt er på samme nivå, et lite hakk dårligere enn 1950 pro, men DX-10...

Edit: Dobbelt så dyrt som 8500GT vel å merke

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar

Da har du ikke laget deg en prisguide-konto kanskje ? Prisguiden er svært ok å bruke, ikke bare til enkeltvarer, men til å sette sammen hele PCr.

Jeg bruker samme pålogging som på forumet.

edit:

Har brukt en annen adresse (min feil), sjekk om du får det opp nå.

Endret av Filla
Lenke til kommentar

Emil, Se på DENNE til 5k, eller så har vi DENNE Som var faktisk var den beste pc'n til under 10k.. den koster 6,5k btw... fikk lyst å bytte til den som kosta 6,5k....Mye tilbehør..Headset, mus, 2 Tastatur, ene tastaturet er ment for gaming, andre et Logitech G15 (nypris 600-800,-) Mye for pengene...Kabinettet var vel nokså dyrt også..

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...