Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp! fikk nettop blueskrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg du er sikret. Hvis ikke du har vært veldig uheldig da...

Kan det gjøre noe med dataen, og si at det er 2 uker siden jeg rensket den for noe støv, vil det gi utfall nå

8936288[/snapback]

Nei jeg tror ikke det kan gi noe utfall nå... Men dette veit jeg nå ikke sikkert..

La oss si det er 98% sikkert at det ikke har skjedd noe da.. For jeg tror vi kan utelukke det med støvsuginga di som en årsak til dette.

Lenke til kommentar

ok, en formatering, ehem sier meg ikke så mye, men jeg lurer på om systemgjennoppretting kan funke positivt, gjorde det her om dagen, men jeg støtte bare på tidligere problemer ikke husker hvordan jeg løste, haha

Lenke til kommentar

Bra, da kan du begynne å ta backup av alt det viktige du har på pc'en. Brenne det ut på cd'er\dvd'er laste det opp på nett osv...

Etter du har tatt backup av alt, putter du i cd'en, restarter og installeringa skal boote av seg selv. (pass på at du har satt pc'en til å boote fra cd i BIOS)

Resten skal du nok klare av deg selv.. :)

Lenke til kommentar

Døden! nå er visst opprativsystemet for nytt for den xp cden jeg har, det kliker for meg, alltid skal jeg åprøve å gjøre ting bedre, gjør bare vondt verre, sigh! og jeg har XP...

irriterer meg hvordan data iblant blir så vanskelig... det er for sent for meg å jobbe med denne nå :(

jeg får se næremere på det i morgen

Axl F

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...