Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hjelp! jeg fikk nettop bluskrin, det stod noe om at det var kritisk system feil (i parantes) og 0x0000000x00000 (eller noe lignende) hva skal jeg gjøre reinstalere windows? er jo et slit, jeg gjør det snart hvis ingen har et bedre forslag... takk på forhånd Axl F PS: save me!! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du har prøvd å starte maskinen på nytt eller? (Må liskom spørre ) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Har du to antivirus programmer? De kan komme i konflikt med hverandre... Prøv å fjern det ene. Endret 24. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jaja jeg restarta den nettop, Okristian1 ja jeg har virus program, men akkurat nå så er det ute av drift, de siste dagene har jeg hatt problemer med dll.filer, jeg har kjørt : sfc /scannow, hijacka og det har ikke hjulpet meg noe spessielt, skulle kanskje sagt at dataen har hatt litt problemer i det sisste, ville vel egentlig ikke vært "redd" for en bluscreen. En annen ting er at denne gangen ga det ikke noen særlig info, vanlighvis sier den at det er noe system32 eller noe, men spå ikke noe denne gangen Axl F Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Snurrer alle viftene som de skal? Kansje maskinen er for varm. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 ja er ikke lenge siden jeg støvsude heller Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 *snip* det stod noe om at det var kritisk system feil (i parantes) og 0x0000000x00000 (eller noe lignende) *snip* 8935826[/snapback] Nøyaktig hva sto det? Kan gi en viss pekepinn. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 det stod bare nuller, husker ikke hva de andre ordene var, kjente det ikke igjen:( burde kanskje skrevet det ned, DOH! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jaja jeg restarta den nettop, Okristian1 ja jeg har virus program, men akkurat nå så er det ute av drift, de siste dagene har jeg hatt problemer med dll.filer, jeg har kjørt : sfc /scannow, hijacka og det har ikke hjulpet meg noe spessielt, skulle kanskje sagt at dataen har hatt litt problemer i det sisste, ville vel egentlig ikke vært "redd" for en bluscreen. En annen ting er at denne gangen ga det ikke noen særlig info, vanlighvis sier den at det er noe system32 eller noe, men spå ikke noe denne gangen Axl F 8935916[/snapback] Les det jeg skrev.... Jeg spurte om du hadde FLERE virusprogrammer. Ikke om du hadde ETT. Forskjellige virusprogrammer kan komme i konflikt med hverander.... Jeg vet dette fordi jeg fikk samme feilmelding som deg. Jeg hadde to antivirusprogrammer, fjernet det ene og alt ble bra igjen. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ja er ikke lenge siden jeg støvsude heller 8935951[/snapback] Det bør du slutte med. Det å støvsuge en datamaskin med en vanlig støvsuger er å be om bråk. Vanlige støvsugere skaper store mengder statisk elektrisitet som kan ødelegge komponenter i maskinen. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 hmm.. jeg har kun ett, det følger ikke med noen opprativsystem? ellers så har jeg bare ett, reinstalerte alle drivere og alt for noen uker sia, det kan vel ha noe med saken å gjøre? :S Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 en ting til, når jeg holder over norton logoen i verktøylinjen( den i nedre i høyre hjørne) så står det ZADA kjører ikke, er dette riktig? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vi kan ikke hjelpe deg så mye, uten mer info... Hva med at du prøver å få bluescreen igjen, og noterer ned hva som står? Det kan jo være utrolig mye som kan være årsaken... Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 ja er ikke lenge siden jeg støvsude heller 8935951[/snapback] Det bør du slutte med. Det å støvsuge en datamaskin med en vanlig støvsuger er å be om bråk. Vanlige støvsugere skaper store mengder statisk elektrisitet som kan ødelegge komponenter i maskinen. 8936022[/snapback] det visste jeg ikke, men jeg var bevisst på å ha veldig svak styrke, men hvis det lager andre problemer å :S Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 haha, trodde jeg ikke skulle spørre, men hvordan lager jeg bluescreen? Jeg ser at det ikke er mye info å "jobbe" etter vel, dataen begynner å bli gammel er vel næremere 6 år og det er jo en forbruksvare.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du skal helst støvsuge pc'en med antistatiske støvsugere.. Men, det spørs helt hva du har vært borti da.. Har du bare støvsugd i noen vifter, skal det mye til. Har du støvsugd mellom ram brikkene dine, eller andre steder rundt hovedkortet, er det kanskje værre. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 nei, har støvsugd bak en cover som samler masse støv ved en av viftene Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Husker du hva du gjorde, like før bluescreenen kom? Det kan jo bare ha vært et engangstilefelle med denne bluescreenen da. Ta også vent til den kommer tilbake (hvis den gjør) og noter hva det står og post det her etterpå! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) nei, har støvsugd bak en cover som samler masse støv ved en av viftene 8936147[/snapback] Da tror jeg du er sikret. Hvis ikke du har vært veldig uheldig da... Men prøv det jeg forklarte i min forrige post! EDIT: Du spurte om noe angående din Norton Antivirus... Dette med ZADA. Jeg veit ikke akkurat hva det kan være, men er nok en modul som ikke fungerer. Kanskje brannmuren, kanskje noe annet. Hvis du går inn på Norton sitt hovedvindu, så tror jeg det står en slags oversikt. Og hvis det er noe galt, står det der. Du kan eventuelt prøve å reinstallere Norton. Endret 24. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 litt ironisk, jeg prøvde å finne den freewaren på dette forumet som ga meg problemer med dataen for en måned siden, jeg finner den og skal legge en advarsel, snip, og jeg har bluescreen igjen, men denne gangen er det ikke samme problemt, syntes det bare var litt morsomt, ja men jegvar på internett så jeg skjønner ikke det helt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå