Gå til innhold

Remote desktop funker ikke lengre

Anbefalte innlegg

Jeg har en maskin som jeg bruker som server som har Win Server 2k3 med remote desktop aktivert. Problemet er at etter jeg installerte et DVR kort på serveren så får jeg denne feilmeldingen.

post-43618-1182710869_thumb.jpg

Tenkte at DVR programvaren har gjort noe den ikke skulle så jeg har avinstallert det igjen og restartet serveren men feilen er der fortsatt. Noen forslag på hvordan jeg kan få remote desktop til og fungere igjen? Er det noen mulighet for og avinstallere remote desktop og så installere det igjen? Server maskinen min kan forøvrig fjernstyre andre datamaskiner via remote desktop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Eit innlegg er fjerna.

Nettiketten

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...