Gå til innhold

Gamer pc til 9-13 tusen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men kanskje litt mere enn 430W på strømforsyningen? Ellers bra! Takk for oppsettet

8935863[/snapback]

Nei, det oppsettet der går fint på 430w. ;) Er du i tvil kan du se nederst på eksemplene her:

Miniguide: Hvor mange watt er nok ?

Dessuten vil jeg også nevne at oppsettet er tatt fra Anbefalinger på Spilleren som hw har satt opp.

Moscito sin er også et godt forslag, selv om det kabinettet der virker veldig plastikk spør du meg. Antec sitt kabinett som jeg fant frem er skikkelig solide saker. en kompis av meg har det og det er noe av det beste jeg har bygget i, seriøst, prøv det og sender du det tilbake fordi du er misfornøyd så må du være gal. ;)

Lenke til kommentar

Mja, det kan diskuteres, jeg synes ikke det. Greit med et tastatur som er opplyst, men den skjermen og det blir unødvendig og tar masser av ressurser på dataen og sånn.

Jeg har selv hatt det ser du. Det som er bra med det tastaturet er usb kontakter og opplysing av tastene. også har det endel sånne tillegg og dill.

Men litt unødvendig spør du meg, greit for en som spiller Wow mye, ettersom du har 60 programmerbare taster på det du kan bruke til spells og alt i verden.

Men kanskje bare g11 er greit nok ? :p (det samme uten display)

link til nevnte tastatur

Lenke til kommentar
Ja, men kanskje litt mere enn 430W på strømforsyningen? Ellers bra! Takk for oppsettet

8935863[/snapback]

Nei, det oppsettet der går fint på 430w. ;) Er du i tvil kan du se nederst på eksemplene her:

Miniguide: Hvor mange watt er nok ?

Dessuten vil jeg også nevne at oppsettet er tatt fra Anbefalinger på Spilleren som hw har satt opp.

Moscito sin er også et godt forslag, selv om det kabinettet der virker veldig plastikk spør du meg. Antec sitt kabinett som jeg fant frem er skikkelig solide saker. en kompis av meg har det og det er noe av det beste jeg har bygget i, seriøst, prøv det og sender du det tilbake fordi du er misfornøyd så må du være gal. ;)

8937526[/snapback]

ja er nok et bra kabinett, men tenkte på at den andre har god kjøling og litt bedre utseende. har jo 14+25cm vifter, GOD kjøling

Lenke til kommentar

Ikke tenk fysisk størrelse på viftene, veldig upraktisk når først viftene skulle streike eller liknende.

Dessuten, antec sitt kabinett, overalt hvor jeg tok hånden inni det kabinettet frøys jeg på fingeren. Du får viftejusteringer på alle tre viftene som følger med, i tillegg til utrolig vibrasjonsdempa kabinett ettersom det virker alle vegger er bygget opp på gummi og aluminium,

Jeg vet ikke med kjøling på det kabinettet, men jeg tror at antec sitt ligger høyere på kjøling, sett i forhold til lydnivå. ;)

Lenke til kommentar
Vil du ha amd eller intel ?

hvis du vil ha intel : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...86-E3C2453BB2DB

eller vis du skal ha amd : http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...FB-4F0831ADF3BC

det blir jo billigere etter 22 juli hvis du skal ha intel ..

jeg skal vente til 22 juli også skal jeg kjøpe det opsettet.

8941645[/snapback]

Skal nok ha Intel ;)

men hvor mye billigere blir det?

Lenke til kommentar

Ettersom hva de sier så kommer q6600 til å ligge rett rundt 2500 kroner. sånn som jeg har forstått det.

Men det oppsettet der synes jeg selv var litt for mye penger til ingen nytte,

du trenger f.eks. ikke skjermkortet med 640 mb når du har en skjerm på 1680x1050 oppløsning. da er 320 mb nok. kjøp OC edition fra msi så har du mye bedre til ditt behov.

Dessuten virker det kabinettet litt jalla, eller hva synes du Simen ?

Lenke til kommentar
Ettersom hva de sier så kommer q6600 til å ligge rett rundt 2500 kroner. sånn som jeg har forstått det.

Men det oppsettet der synes jeg selv var litt for mye penger til ingen nytte,

du trenger f.eks. ikke skjermkortet med 640 mb når du har en skjerm på 1680x1050 oppløsning. da er 320 mb nok. kjøp OC edition fra msi så har du mye bedre til ditt behov.

Dessuten virker det kabinettet litt jalla, eller hva synes du Simen ?

8950736[/snapback]

Ok..

Hvilket kabinett da? Heanriik sitt? jo, det syns jeg.. Men vil helst ha et kabinett som ser kult ut, og er lett å bygge i, har du noen å anbefale?

Lenke til kommentar

Det som dukker opp igjen flere ganger her, Antec p182.

Jeg har bygget for mange kompiser og gjort det i ørten forskjellige kabinettet, og dette er det beste jeg har sett og merket, det ser kult ut, har en veldig god finish, veldig praktisk innvendig, og ekstremt kjølig, selv om det bare er tre vifter i det.

Lenke til kommentar
Det som dukker opp igjen flere ganger her, Antec p182.

Jeg har bygget for mange kompiser og gjort det i ørten forskjellige kabinettet, og dette er det beste jeg har sett og merket, det ser kult ut, har en veldig god finish, veldig praktisk innvendig, og ekstremt kjølig, selv om det bare er tre vifter i det.

8959968[/snapback]

Plass til 4 da, og det er jo mer enn nokk!

Lenke til kommentar
Ja, det er plass til fem faktisk, men det følger bare med tre vifter i den ;)

8961156[/snapback]

Viftene som følger med byttes jo ganske fort ut anyway. Jeg har 4x 120mm MIST vifter som venter på mitt Antec P182B etter jeg kommer tilbake fra ferie! =)

Kjedeligste er at jeg har viftene, men ikke kabinettet ... eller komponetene :| (<-- dette jeg venter på..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...