tobben123 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 har eg forbedret meg kraftig? eg hadde 3,6 første 8halvår (med tysk) og no går eg i 9klasse siste halv år og gjekk ut med 4,69 i snitt (med tysk) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jau, er ein god forbedring det Ein du absolutt må vere stolt over.. Du har gått opp ein karakter i alle fag nesten (i snitt). Lenke til kommentar
@ir Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er jo utrolig bra. Bare fortsett med jobbinga så skal det nok bli et fint sluttresultet i 10. Jeg personlig hadde også en jevnlig forbedring, men langt i fra en slik drastisk. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bra jobbet, men det er faktisk ikke så mye som skal til. Litt mer lesing av lekser og litt mer øving til prøver. Kanskje viktigst av alt; følg med i timen. Der gjennomgåes stoffet som læreren legger mest vekt på (iallfall som regel). Goscinny Lenke til kommentar
jordbaerfan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Bra jobbet, men det er faktisk ikke så mye som skal til. Litt mer lesing av lekser og litt mer øving til prøver. Kanskje viktigst av alt; følg med i timen. Der gjennomgåes stoffet som læreren legger mest vekt på (iallfall som regel). Goscinny 8950494[/snapback] nettopp, "SOM REgel" jeg er nu ferdig med vg1 og hakke lært nogon ting iår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå