V-by Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hoy. Jeg har ikke trent aktivt siden starten av u-skolen, etter det var det bare gymmen på skolen. Har nå jobbet ett år, og hatt 0 trening. Men nå vil jeg snu dette, og trene, starter ferien om en uke, og da har jeg tid til å komme inn i rytmen. Jeg er tynn, og har stygg god forbrenning. Ca 180 høy. Jeg vil trene muskler, så jeg får en finere form, litt breiere armer og en sixpack hadde vert fint. Hvordan burde jeg gå fram? Hva burde jeg trene? Hvor ofte? osv... Hva burde jeg spise? Og ikke kom med, masse karbohydrater og lite **** det har jeg null peiling på takker for svar Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du burde spise kameler, hovedsakelig. Med en dæsj ketchup på. Friterte griselabber er også godt. Nei, fra spøk til fakta: Kylling, Tunfisk, Fisk, havregryn, grovt brød m/ makrell i tomat. Masse frukt og grønt. Og nå har du vel sikkert masse feriepenger å rutte med, så da har du råd til å kjøpe inn et par bøtter med ren kasein protein fra pf. Og noen bøtter med whey isolat hvis du vil ha det også. Har du det ekstra travelt kan du gå til innkjøp av no-xplode også. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Fant denne: http://www.proteinfabrikken.no/downloads/Vektokning.pdf Alt det en burde ha i seg her, som "Frokost: Big Mass + Kreatin Monohydrate + Total Pack." Også i boksen under: "Frokosttips: Havegrøt med en neve rosiner. Strø kanel på." Betyr det at jeg bør ha i meg mat med dette i, og at havregrøt kan spises, og ikke alt det andre? Eller er det begge deler som må inn? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Fant denne:http://www.proteinfabrikken.no/downloads/Vektokning.pdf Alt det en burde ha i seg her, som "Frokost: Big Mass + Kreatin Monohydrate + Total Pack." Også i boksen under: "Frokosttips: Havegrøt med en neve rosiner. Strø kanel på." Betyr det at jeg bør ha i meg mat med dette i, og at havregrøt kan spises, og ikke alt det andre? Eller er det begge deler som må inn? 8936096[/snapback] Det som står foran klokken skal også taes i tillegg til det som står under. Det som står foran klokken, er liksom kosttilskudd fra PF. Ja, du skal som sagt ta alt dette samtidig. Endret 24. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 var høy og tynn da jeg starter, er forsovidt det samme enda men har da lagt på meg en goddel kilo og muskler siden den tid. Bare begynn å tren hardt og spis alt du kommer over. Jeg brydde meg ikke så mye om maten, så lenge jeg fikk i meg mat hele tiden, så du spiser mere enn du forbrenner. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 uff.. Jeg sliter med og gå opp i vekt.. Etter mer en de fleste jeg kjenner, men jeg stopper liksom på 65 kg, og så fort jeg tar en slaske dag, f.eks drar på lan eller noe, og spiser lite, så detter jeg ned på 61-62 kg igjen, også bruker jeg noen dager på og komma opp til 65kg, og der stopper jeg. Målet mitt er 70 kg, men da må jeg jo eta så magan min er "oppblåst" døgnet rundt Og skal jeg følge et sånn matproggram som det du linket til, så er jeg og familien blakke på unner en måned Neia, men har i meg Cell max hver dag, og mer en det kan jeg ikke ta meg råd til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå