Lock-Aze Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hei, jeg har en ekstern WD disk : http://westerndigital.com/en/products/prod...261&language=en Som nå plutselig bestemmer seg for at den vil ikke starte når jeg kobler den til Er den død, er det bare å returnere den, eller er det noen måte jeg kan "jumpstarte" den på? Aner ikke hva som har skjedd, plutselig ville den bare ikke komme opp når jeg kobler den til, har testet den på 3 forskjellige maskiner nå, uten hell. Edit : Problemet er at windows/Linux ikke finner den når jeg kobler den til, slik som den har gjort før. Har ikke gjort noen endringer på disken, tok den bare ut, flytta noen filer og nå er den død... Endret 24. juni 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 kan jo selvfölgelig ha skjedd noe med harddisken din da. men jeg er ikke sikker på hva det kan väre, kan selvfölgelig väre klusterfeil på disken (edit skriveleif) eller så kan det bare väre noe så enkelt som det er noe i veien med kablene,,,? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Tjah, harddisken "starter" på ett vis, det blå lyset som bruker å komme opp kommer på, og den spinner igang, men det skjer ikke mer enn det, ikke noe i windows.. nix og nada.. Blir frustrert Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tjah, harddisken "starter" på ett vis, det blå lyset som bruker å komme opp kommer på, og den spinner igang, men det skjer ikke mer enn det, ikke noe i windows.. nix og nada.. Blir frustrert 8935711[/snapback] Mulig det er brudd i kabelen din, for selv om selve disken er død så skal du kunne finne kontroll enheten som sitter i kabinettet til disken. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ok, skal teste i morgen med en annen kabel. Takker for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå