Feltherre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hei Vil ha kritikk på dette bildet jeg tok idag fra Obrestad Hamn. Endret 25. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den dof-leken ble rett og slett for ekstrem. Det er for lite i bildet som er i fokus, slik at alt får en dårlig akvarell-effekt. Finn et annet objekt for slik lek. Det andre er et greit landskapsbilde. Desverre finner jeg ingenting å feste blikket mitt på, og det hele virker litt grått og disig på min monitor. Det kan naturligvis være tilsiktet. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Litt (evt mye...) høyere kontrast hadde gjort underverker for begge disse bildene. De blir veldig blasse og daffe. Det andre bildet blir litt standard landskapsbilde og litt uinteressant, men jeg liker hvordan du bruker linjene i gjerdet og bakkekanten for å lede blikket inn i bildet - dette fungerer bra! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Takker for toer'n (nei, jeg har ikke møtt Feltherren! 8o). Såvidt jeg vet er Obrestad en av få plasser man kan fly på kystheng med paraglider, og jeg har aldri sett noe godt bilde fra plassen, så jeg stjeler en kopi til personlig fornøyelse/referanse. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Takker for toer'n (nei, jeg har ikke møtt Feltherren! 8o). Såvidt jeg vet er Obrestad en av få plasser man kan fly på kystheng med paraglider, og jeg har aldri sett noe godt bilde fra plassen, så jeg stjeler en kopi til personlig fornøyelse/referanse. 8938955[/snapback] Godt det kan brukes til noe fornuftig Har prøvd å gi bildene mer kontraster i den øverste posten. Endret 25. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå