ZaiCoN Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Du må nok bosse HKet også. Det er fordi det er socket 939, og skal du ha noe som matcher 2x HD 2900XT, så må du gå for Intel Core 2 Duo, eller evt. vente på de nye AMD CPUene som kommer en gang utpå høsten. Så igjen, var jeg deg, så ville jeg kjøpt et 8800GTX nå, for å så oppgradere til 2 stk. 800GTX i SLI senere, når du skal gå over en større oppgradering. Da kan jo du velge SLI. Det er ikke vits i å leke ATI fan, heller ikke Nvidia fan. Faktum er at 8800GTX er bedre enn HD2900 XT, og skal du få ytelse ut av systemet ditt, så må du som sagt oppgradere CPU, HK og minne. (og PSU) 8940763[/snapback] har bestemt meg for å gå for nvidia kort, alltid synest det er dei greieste korta, så venter eg på dei nye amd cpuene som kommer Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du må nok bosse HKet også. Det er fordi det er socket 939, og skal du ha noe som matcher 2x HD 2900XT, så må du gå for Intel Core 2 Duo, eller evt. vente på de nye AMD CPUene som kommer en gang utpå høsten. Så igjen, var jeg deg, så ville jeg kjøpt et 8800GTX nå, for å så oppgradere til 2 stk. 800GTX i SLI senere, når du skal gå over en større oppgradering. Da kan jo du velge SLI. Det er ikke vits i å leke ATI fan, heller ikke Nvidia fan. Faktum er at 8800GTX er bedre enn HD2900 XT, og skal du få ytelse ut av systemet ditt, så må du som sagt oppgradere CPU, HK og minne. (og PSU) 8940763[/snapback] har bestemt meg for å gå for nvidia kort, alltid synest det er dei greieste korta, så venter eg på dei nye amd cpuene som kommer 8943711[/snapback] You go girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå