Gå til innhold

2 nye skjermkort

ZaiCoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke er "kåt" på dx10 støtte så går du for X1950XTX det er vell det beste kortet unntat HD2900 kortet (?)

8935973[/snapback]

Om du skal legge ut for to nye kort no ville eg heller ha spart til DX10 støtte.. Sidan perlene av spel (Crysis, AoC osv) utnytter dette... Er lurt å vere framtidsretta :)

Lenke til kommentar
Kjøp heller ET 8800GTX. Da får du bedre ytelse enn det du vil få med 2 stk. X1950 XTX i crossfire.

8938325[/snapback]

er ikke det eg skal ha, er 2stk PowerColor Radeon HD 2900 XT 512MB GDDR3 ,PCI-Express,ViVo/HDCP,2xDVI/HDMI

Lenke til kommentar
eg har 2stk bzerk 500W, skal kjøpe kabel fra microplex for å kunne bruke begge snart

8938239[/snapback]

Tror 2x 2900XT vil være litt overkill med tanke på resten av pcen din, ville heller ha kjøpt et 2900xt heller lagt 2-3000 kr i hovedkort-cpu og ram ;)

8938255[/snapback]

skal oppgradere resten etter hvert også, hket skal eg beholde, synest det er jævli bra, men skal ha mer ram og klokke cpuen

Lenke til kommentar
Ja, men ville som før er nevnt her oppgradere CPU, ram og andre ting før du kjøper 2 radeon 2900 kort.

Selv om skjermkorta er gode må alt være bra i en pc for at det skal fungere, er ikke bare skjermkort som må være bra

8939288[/snapback]

Men, s939 fortsatt.. socket'en er utgått....

det kan holde deg tilbakw

Lenke til kommentar
Kjøp heller ET 8800GTX. Da får du bedre ytelse enn det du vil få med 2 stk. X1950 XTX i crossfire.

8938325[/snapback]

er ikke det eg skal ha, er 2stk PowerColor Radeon HD 2900 XT 512MB GDDR3 ,PCI-Express,ViVo/HDCP,2xDVI/HDMI

8938623[/snapback]

Vel, det passer ikke til ditt busjett som er 4000 totalt (sier du i hvertfall) og da er det best med et 8800GTX.

Men hvis du har råd, og må kjøre CrossFire, så ja, gå for HD 2900 XT.

Lenke til kommentar

Du må nok bosse HKet også. Det er fordi det er socket 939, og skal du ha noe som matcher 2x HD 2900XT, så må du gå for Intel Core 2 Duo, eller evt. vente på de nye AMD CPUene som kommer en gang utpå høsten.

Så igjen, var jeg deg, så ville jeg kjøpt et 8800GTX nå, for å så oppgradere til 2 stk. 800GTX i SLI senere, når du skal gå over en større oppgradering. Da kan jo du velge SLI.

Det er ikke vits i å leke ATI fan, heller ikke Nvidia fan. Faktum er at 8800GTX er bedre enn HD2900 XT, og skal du få ytelse ut av systemet ditt, så må du som sagt oppgradere CPU, HK og minne. (og PSU)

Lenke til kommentar
Du må nok bosse HKet også. Det er fordi det er socket 939, og skal du ha noe som matcher 2x HD 2900XT, så må du gå for Intel Core 2 Duo, eller evt. vente på de nye AMD CPUene som kommer en gang utpå høsten.

Så igjen, var jeg deg, så ville jeg kjøpt et 8800GTX nå, for å så oppgradere til 2 stk. 800GTX i SLI senere, når du skal gå over en større oppgradering. Da kan jo du velge SLI.

Det er ikke vits i å leke ATI fan, heller ikke Nvidia fan. Faktum er at 8800GTX er bedre enn HD2900 XT, og skal du få ytelse ut av systemet ditt, så må du som sagt oppgradere CPU, HK og minne. (og PSU)

8940763[/snapback]

Er sant.. synd men sant :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...