XtaZ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei. Jeg lånte netopp en intern HDD av en kompis å når jeg starta maskina etter å ha montert den så hadde alle harddiskene skiftet sånn navnoplegg. F.eks ene harddisken min som het (D:) heter nå plutselig (J:) å den eksterne harddisken min som het (E:) heter nå plutselig (F:) Tok ut harddisken hans etter at jeg hadde kopiert det jeg skulle ha av ham å jeg håpet ting ville få navnet det hadde før men det er fortsatt ikke sånn det var før. Veldig irriterende siden alle downloadsene jeg hadde på var satt på eksternharddisken ikke lenger finner den fordi den har skiftet sånn navn og Orb sharing ikke finner de riktige mappene lengre : P Noen som vet hvordan jeg skifter tilbake? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det gjør du i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Der ja! da var alt i orden igjen Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå