Upsaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg satt her istad og surfa på nettet, så plutselig tok sa nettleserne at nei, nå skal vi late som at vi ikke har internett. (hørte på nettradio fortsatt). Dermed måtte jeg ta en restart, og nå vil ikke windows loade. Den finner harddisken, og jeg kommer til menyen hvor jeg kan velge sikkerhetsmodus, start på vanlig måte og med siste fungerende innstillinger. Hvis jeg prøver å starte windows på vanlig måte eller med siste fungerende innstillinger står det bare en strek oppe i hjørnet og tikker hele tiden. Ikke noe skjer. Så da sitter jeg her i sikkerhetsmodus og er sur for at det ikke funker som det skal. Det virker som om hele pcen fungerer, bortsett fra operativsystemet. Noen som aner hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg satt her istad og surfa på nettet, så plutselig tok sa nettleserne at nei, nå skal vi late som at vi ikke har internett. (hørte på nettradio fortsatt).Dermed måtte jeg ta en restart, og nå vil ikke windows loade. Den finner harddisken, og jeg kommer til menyen hvor jeg kan velge sikkerhetsmodus, start på vanlig måte og med siste fungerende innstillinger. Hvis jeg prøver å starte windows på vanlig måte eller med siste fungerende innstillinger står det bare en strek oppe i hjørnet og tikker hele tiden. Ikke noe skjer. Så da sitter jeg her i sikkerhetsmodus og er sur for at det ikke funker som det skal. Det virker som om hele pcen fungerer, bortsett fra operativsystemet. Noen som aner hva jeg kan gjøre? 8935171[/snapback] Jeg ville sjekket om det er mulig og laste inn linux fra en live-cd, hvis det er mulig er det stor sannsynlighet for at windows installen har tatt kvelden. Hvis ikke det er mulig er det sjanse for at det er noen komponenter som har tatt kvelden (Nå kan det også nekte og laste inn pga. eventuelle kompabilitetsproblemer med de komponentene du har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå