Aleks_r Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Yess! Digg ass! Det er så deilig å endelig ha installert den Xp 2000 prossesoren som har kommet i posten i dag!!!Det verste ved å bygge en PC er å sette på kjøleren på prossesoren!Er bestandig driitredd for å knekke hovedkort/cpu!Er også redd for ikke å ha satt på kjøleren rett sånn at jeg svir CPU ved oppstart! Er det neon som er enige? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Gruer meg mer til jeg skal "unlocke" den Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nei, boxed-kjøleren til P4 er ganske lett å sette på... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Men den er litt vrien å få av, iallefall før man skjønner hvordan festemekanismen virker. :/ Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 AMD CPU er det værste å montere CPU kjøler, men det ikke så veldig farlig, må bare ha tunga rett i munn. P4 er jo en lek selv at min mor kunne ha gjort det (Tok kanskje litt hardt i) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 men du må innrømme at det er veldig lett å mekke med P4'er. Jeg tror de fleste som har drevet litt med data, kunne bygd opp et intel system uten store problemer. AMD er kanskje for de mer erfarne. Siden man må passe må så mye mer. hehe! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 AMD CPU er det værste å montere CPU kjøler, men det ikke så veldig farlig, må bare ha tunga rett i munn. P4 er jo en lek selv at min mor kunne ha gjort det (Tok kanskje litt hardt i) Hehe, WORD! mora mi har faktisk klart det etter at jeg visste henne da Lenke til kommentar
manpower Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Yess! Digg ass! Det er så deilig å endelig ha installert den Xp 2000 prossesoren som har kommet i posten i dag!!!Det verste ved å bygge en PC er å sette på kjøleren på prossesoren!Er bestandig driitredd for å knekke hovedkort/cpu!Er også redd for ikke å ha satt på kjøleren rett sånn at jeg svir CPU ved oppstart! Er det neon som er enige? den er jo gammel nå!!! kjøte du heller ikke noe bra?? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Døh..den var på tilbud på komplett,og jeg hadde litt penger....akkurat nok ikkesant! Lenke til kommentar
Knortekjeppen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 DU.....du MÅ jo være en n00b! Hvis du hadde vært like 1337 som meg,så hadde du ikke hatt AMD!jeg har VIA cyrix 3! 933Mhz..heeeelt stille! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 DU.....du MÅ jo være en n00b! Hvis du hadde vært like 1337 som meg,så hadde du ikke hatt AMD!jeg har VIA cyrix 3! 933Mhz..heeeelt stille! Ja, den Cyrix'en vet å sparke skikkelig i fra seg!! Ytelse 2thaMAX! Hehe.. Hvisker; vannkjøling + amd = ytelse + stillhet Lenke til kommentar
Knortekjeppen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 feil...cyrix'en er faktisk ganske kraftig! Den er jo på 933 Mhz! Er ikke det ganske bra da? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Syns ikke det er så vanskelig nå lenger, men den 1. gangen... var vanskelig. Jeg var jo vant med å bare stappe en boxed P2 inn i et hovedkort, så kommer plutselig disse socket A cpuene. Kjørte faktisk skruetrekkerhjernet flere ganger på hovedkortet... au au au, før den ville funke. Maskinen er hjemme og fungerer fortsatt. En duron 700@900. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 men du må innrømme at det er veldig lett å mekke med P4'er. Jeg tror de fleste som har drevet litt med data, kunne bygd opp et intel system uten store problemer. AMD er kanskje for de mer erfarne. Siden man må passe må så mye mer. hehe! Har montert 8 AMD systemer og har aldri knust en kjærne... Dvs at jeg er erfaren da eller? YES! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ja, jeg har montert sammen 3 p maskiner og 5 amd maskiner, og amd er abselut værst og montere, boxed kjøleren til intel er jo genial den! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 tar av og på en 500grams kjøler av og til på min xp1900+. Ikke et problem selv om det var første gangen jeg satte på en kjøler (zalman viftesak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå