dreadlord531 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) --------------Filmen er avlyst------------ Endret 29. januar 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 For all del. De første tutorials du bør lese er om klipping/historiefortelling. Software er kun verktøy, og uten en skikkelig klipp vil du aldri klare å lage en spennende actionfilm. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for tips det skal jeg gjøre.. Jeg trenger også et navn på "filmselskapet" mitt Jeg har tenkt på "Newbie Productions" eller noe sånn, men jeg veit ikke, det høres vel ikke så bra ut Så har dere noe tips for hva jeg kan kalle "filmselskapet" mitt? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Igjen... du starter i feil ende. Navn på selskapet er din minste bekymring. Men for all del, du trenger ikke røpe at dere er amatører i navnet. Veldig mange produksjonselskaper har ganske "kreative" navn. Du kan godt kalle det "To boller og en pose peanøtter" uten at noen ser rart på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå