barbarbm Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har nettopp bygd meg en ny pc som ser sånn her ut: -Windows vista home premium -Asus p5n-e sli 650i -XfX 8800 ultra 650 mhz -4096 mb ram OCZ -C2D e 6700 -Epsilon 700 watt -SB x-fi xtreme gamer -500 gb western digital 7200 rpm I hele går etter jeg hadde bygd pcen brukte jeg den helt fint uten problemer. jeg kunne åpne Spill og høre på musikk osv. Men i dag når jeg skulle prøve og starte ett spill eller høre på noe musikk. Så kommer det opp bluescreen. Og det står "Windows has been shut down to prevent any damage to your computer" Også restarter pcen. Sånn skjer hver gang jeg skal starte ett spill eller spille av noe musikk osv. Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Høres ut som det er noe kjøleproblemer, kan du sjekke temperaturene med speedfan? http://www.almico.com/speedfan432.exe Lenke til kommentar
barbarbm Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 temp 1: 44C temp2: 58C temp3: 25C Core 0: 43C Core 1: 42C Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan du prøve å gi oss mer info fra bluescreen? Prøv å ta ut det ene settet med ram, så du har kun 2GB. Vista har hatt noe tull med 4GB på noen systemer. Er alle driverne de nyeste for vista? Lenke til kommentar
barbarbm Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Mer info fra bluescreen er ganske vanskelig når den forsvinner etter 3-4 sekunder :/ Har prøvd med 2gb ram nå og ingen forskjell. Ja alle driverne er de nyeste for vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå