dor123 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er det noen som har hørt noe den siste måneden om firstmile,hvor langt har de kommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ta å søk på forumet, det er såpass mye å skrive at det er ikke noe poeng! use the frickin search button eller, www.firstmile.no leeees Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 tror du ikke jeg har gjort det eller..........bare ville vite om noen hadde hørt noe den siste måneden jeg! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 tror firstmile prosjektet feilet eller bare var en bløff (men det er min personlige mening og er ikke nødvendigvis fakta). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hvis du har gjort det så ville du funnet frem til forrige diskusjon der det kom helt klart frem hvor langt firstmile er kommet... de er så godt som ferdige med oslo, og skal nå begynne å ta for seg distriktene rundt i landet.. du før ikke mail før sentralen din er 100% klargjort... www.firstmile.no ALT står der Lenke til kommentar
chimera Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jepp, hva skjer...jeg var antakeligvis den første som meldte meg på herfra; alikevel ser jeg ikke tegn til liv.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er det så helvetes vanskelig å lese på www.firstmile.no de kommer ikke til å begynne på en sentral før de er ferdig med oslo! END OF STORY! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Min subjektive mening er at Firstmile virker useriøse. I begynnelsen lovde de gull og grønne skoger, men så blir alt utsatt. Jeg er fullstending klar over at ting tar tid og ting koster penger, men det får da være måte hvor kraftig det går an å bomme. De burde nok gjort endel mer research før de slapp bomben... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hva er det de har lovet som de ikke har holdt ? de har alltid sagt de skulle begynne med oslo ? BRUK EKSEMPLER! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jepp, det vet jeg. De har kanskje ikke sagt noe konkret om når folket kunne fovente seg tjenester fra de, men de ga et ganske godt inntrykk av det det ikke var snakk om spesielt lang ventetid. Eksempler finner du i den lange Firstmile-posten. Ikke pokker om jeg dykker ned igjen i den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 oslo måtte ikke vente lenge ? sa de, hele norge slipper å vente lenge... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kan du omformulere deg litt? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Min subjektive mening er at Firstmile virker useriøse. I begynnelsen lovde de gull og grønne skoger, men så blir alt utsatt. Jeg er fullstending klar over at ting tar tid og ting koster penger, men det får da være måte hvor kraftig det går an å bomme. De burde nok gjort endel mer research før de slapp bomben... Har de jo også sagt at det ikke var meningen at det skulle blitt allment-kjent enda, når alle de småkåte nerdene fikk vite om dette så ble det jo spredt som ild i tørt gress etc etc etc... Bare å vente, det kommer =) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Dette minner meg mistenkelig om Access-IT floppen i Arendal... Begynte med å love gull og grønne skoger til priser helt sjuke (250 spenn i måneden for 2mbit/2mbit), med gratis diverse diverse, skulle komme i løpet av 2 måneder. Det var i mars. Skulle bygge ut over alt. Så ble det utsatt. Og utsatt. Og utsatt igjen. Enda en gang. Halvannet år etter eller noe i den retning kom den første noden opp. Gjennomsnittsfarta for kundene var omtrent som ISDN. Radiolinken funka i og for seg bra, men ikke videre til NIX osv. I tillegg: Alle prisene var oppgitt uten moms. Etablering og startpakke kostet mangfoldige tusen. Utbyggingen fortsatte aldri. .... og fyren som hjernevaska alle i Arendal forsvant som en flue i et edderkoppnett :| Etter den episoden har jeg lite tro på mirakler. Tror det ikke før jeg har det operativt... bfisk Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Viranth: Jepp, det skjønner jeg at det setter de i en litt vanskelig stilling. Men likevel burde de tenkt på det i forkant. Bredbåndskåte gutter og jenter vil alltid sniffe opp slike ting Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er det i det hele tatt noen som har ineternett fra firstmile ? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvorfor må de bygge ut i oslo som allerede har 100% dekning? Blir nok lettere og flytte til brebånd, enn og ventå på att brebånd skal komme til meg ja : Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvorfor må de bygge ut i oslo som allerede har 100% dekning?Blir nok lettere og flytte til brebånd, enn og ventå på att brebånd skal komme til meg ja : Du finner endel om dette på websiden og den andre kjempetråden om FM. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan ikke heller si at Firstmile virker så seriøse, jeg har har nå ventet på mail fra dem i over 1uke, uten svar. Dessuten har jeg aldri tro på dem, dessverre Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan ikke heller si at Firstmile virker så seriøse, jeg har har nå ventet på mail fra dem i over 1uke, uten svar.Dessuten har jeg aldri tro på dem, dessverre De har stort sett alltid hatt lang svar tid på mail, og spør du etter noe som står i FAQ eller websiden så er det ikke sikkert du får noe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå