Hellemyr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei! Vurdere å kjøpe meg en microfon, så jeg kan prate på skype eller liknendes. Ser at prisen starter på under 50kr i prisguiden. Er disse billig tingene noe å satse på, eller bør man legger noen lapper i det? Kan noen linke til noen helt brukbare microfoner til en billig penge? Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 De fungerer helt ok, har en fra TG07 som kostet 69 kr. Ellers så får du det du betaler for. En billig mikrofon jeg kan anbefale er IceMat mikrofonen, den er utrolig billig i forrholdt til ytelsen Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Noen som har andre anbefalinger eller? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 neppe, kjøp noe som ikke feeder for jævlig. i tillegg handler det om hva mikrofon forsterker det er på lydkortet.en får jo sennheiser mikrofon fra rett over hundelappen. Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjøp en PÅ clas olsen de har Kjempe bra Mic osv... har hatt min veldig lenge og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har hatt to mikrofoner fra Biltema i ett år nå. De fungerer like bra som de dyrere variantene, og koster bare 30 kr. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Beste mikrofonen jeg har hatt er en jeg kjøpte på clas ohlson for 49,-. Bordstående, tok opp kun tale, ga klar lyd, og hadde lang "rekkevidde" Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Men trenger jeg noe lydkort da, eller holder det som er i hovedkortet? Hovedkortet er Gigabyte DS-4 om det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Men trenger jeg noe lydkort da, eller holder det som er i hovedkortet? Hovedkortet er Gigabyte DS-4 om det skulle hjelpe. 9044266[/snapback] nei,det funker sikkert fint med det i HK så lenge bare det er til skype o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå