Gå til innhold

Ungdomsbåt[max 16,000 med motor]

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på båt.Det vil da bli min første selvkjøpte, jeg er 15, og har 12,000 igjen etter komfirmasjon.

Har sett på båter som Bella Arrow, Fugetive, Cyber og lignende, og funnet ut at det er en slik type båt jeg ser etter.

På FINN er det ikke så mange, og de fleste selges uten motor.

Har dere noen tips til båter som selges for 12,000(eller mindre) slik at jeg kan kjøpe motor for 4000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på båt.Det vil da bli min første selvkjøpte, jeg er 15, og har 12,000 igjen etter komfirmasjon.

Har sett på båter som Bella Arrow, Fugetive, Cyber og lignende, og funnet ut at det er en slik type båt jeg ser etter.

På FINN er det ikke så mange, og de fleste selges uten motor.

Har dere noen tips til båter som selges for 12,000(eller mindre) slik at jeg kan kjøpe motor for 4000?

8934763[/snapback]

Noen krav og forholde seg til er alltid greit, men siden du er konfirmant regner jeg med at du skal ha 9,9hk ?

Husk også at ved og vente til høsten vinteren kan du gjøre noen veldig gode kjøp.

Lenke til kommentar

Krav:

Vel, speedbåt-type med plass til 1 til 2 personer.

9,9 passer sikkert best, men følger det med f.eks en 25hk, og prisen blir 16,000, så skal nok det gå.

Har lest mye om at desse båtene velter.Jeg vil ha en stødig båt som ikke velter om jeg holder 16 knop i litt bølger.

Bor på vestlandet, så den bør befinne seg her, eller være lett å frakte fra andre steder av landet.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

http://autodb.annonsborsen.se/search/viewF...x?advert=318633

Er den seriøs?

150hk båt til 16,000?

Burde vel stått u/motor om motoren ikke fulgte med.

Uansett, to av annonsene Gangso linket til(takk for gode linker) fanget interessen min.

En med en 150hk motor til 16500(vanskelig å tro at det er sant), og en med en 30hk motor til 15000.

Begge befant seg i Hedmark.Hvor mye ville det ha kostet meg å få en bpt fra Hedmark til Hordaland?

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
http://autodb.annonsborsen.se/search/viewF...x?advert=318633

Er den seriøs?

150hk båt til 16,000?

Burde vel stått u/motor om motoren ikke fulgte med.

Uansett, to av annonsene Gangso linket til(takk for gode linker) fanget interessen min.

En med en 150hk motor til 16500(vanskelig å tro at det er sant), og en med en 30hk motor til 15000.

Begge befant seg i Hedmark.Hvor mye ville det ha kostet meg å få en bpt fra Hedmark til Hordaland?

8937882[/snapback]

Det er ikke sikkert motoren virker da :hmm:

Lenke til kommentar

Mange flotte der.Denne interesserte meeg mest:

35_-387195182.jpgFinn

Noen som vet hvordan jeg billigst/best mulig kan få frakte båten fra østlandet(de fleste ligger på østlandet) og til vestlandet?

Å kjøre frem å tilbake over fjellet med henger er ikke noe jeg håper på.

Vil også tenke meg at å kjøre sjøveien ikke akkurat er det beste valget.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Og det vil koste meg?

Er det postvesenet som ordner med rett transport?

Slik at eieren bare leverer båten på posten, så henter jeg den på mitt nærmeste postkontor?

Høres litt unormalt ut...

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Hva vil dere si er billigst, å sende båten med tog, for å så kjøre tur/retur Bergen for å hente de, eller kjøre f.eks halv-veis til Oslo og møte selgeren der, om det hadde blitt en avtale.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...