Rinox Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Hei! Jeg bare lurer på hvordan jeg kan sette et layer til å være linear dodge eller color dodge? Hvor gjør jeg det og hvordan kommer jeg meg til dit jeg skal gjøre det fra. Det gjelder Photoshop CS2. Takker for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Lagpaletten: Endret 24. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Takk Men en liten ting til... Hvordan kan jeg vite hva de forskjellige brushene heter? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Veit ikkje om nokon enklare måte, men når du held musa over ein av penslane i eit sekund eller so får du opp namnet: Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Takk! Et lite spørsmål til... Her på deviantart: http://www.deviantart.com/deviation/504903...h+age_scale%3A5 Jeg prøver å følge den guiden, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre noe som helst av den delen som begynner med: "Now smudge the bottom Linear dodge and color dodge renders." Yeah! Innlegg nr. 1000! Endret 25. juni 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er eit verktøy som heiter «smudge tool», dette dreg innhaldet i laget utover. Signaturar som dette har eg null interesse av, men eg reknar med poenget er å berre dra laget ut i diverse retningar. Linje 2-4 handler om kva slags pensel du skal bruke. Trykk F5 eller gå til Windows --> Brushes for å få opp penselpanelet. Hak av for Scattering og still inn slik det står i tutorialen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå