Dofux Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei... Jeg skal kjøpe meg nytt headset. Headsetet skal brukes til mye spilling(CS) men også litt annet..... Headsetet MÅ ha en bra mic og god lyd må være gode å ha på Helst under 800Kr. Veldig fint om du kan gi meg linker og fortelle hva headsetet koster. TAKK! :wink: Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ja....vet om noen, men jeg synes du kan leite litt. Make an effort. Disse forumene er ikke din personlig shopping guide. Finn noen du lurer på, så skal vi dele av vår erfaring om de er bra eller ikke..men ikke forvent å få noe uten å gi noe. Du spør ikke en database..vi er mennesker her...akkurat som du. AKIRA Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Heisann, Sitter akkurat å vurderer nytt headset jeg og.. Nå har jeg et trådløst et som suser noe helt utrolig. Dyrt var det også.. Gjør et søk i forumet du, så finner du ut hva folka her anbefaler. Lykke til, Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå