sleden Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 jeg holdt på å innstalere et spill, og pceen ble treig så fikk jeg en blåskjerm og da restarta jeg pceen og jeg kunne ikke komme inn på den ene delen av hardisken(den er delt i to C: og E:) det er E: det er noe galt med som har mest størrelse og når jeg skal trykke inn på den får jeg bare denne feilmeldinga: E: er ikke tilgjengelig Feil ved utføring av inpage-operasjon. takker for svar, og om dere vet noen løsninger på dette problemet. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Sikker på at det ikke er C: og D: du mener? Hva er stasjonsbokstavene på resten da? Endret 25. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
sleden Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Sikker på at det ikke er C: og D: du mener?Hva er stasjonsbokstavene på resten da? 8938144[/snapback] jeg har en D: men det er en egen harddisk Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Merkelige greier, for hvis du har to partisjoner på en hdd, skal bokstavene være C: og D: . Mulig jeg tar feil, men mener at brenner da blir E: og neste hdd blir f: og ev neste partisjon på samme disk blir G: Har du 2 brennere blir alle bokstavene forskjøvet, henholdsvis F: - partisjon F: blir G: og G: blir H: Lenke til kommentar
sleden Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Merkelige greier, for hvis du har to partisjoner på en hdd, skal bokstavene være C: og D: . Mulig jeg tar feil, men mener at brenner da blir E: og neste hdd blir f: og ev neste partisjon på samme disk blir G: Har du 2 brennere blir alle bokstavene forskjøvet, henholdsvis F: - partisjon F: blir G: og G: blir H: 8944109[/snapback] ok men jeg har jeg bruker deamon tools og har 4 som er I,K,L,M og harddisk C,D,E men kunne det hjulpet å byttet E: til D:? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 ok men jeg har jeg bruker deamon tools og har 4 som er I,K,L,M og harddisk C,D,E men kunne det hjulpet å byttet E: til D:? 8945514[/snapback] Har ingen anelse på den byttingen, men det er jo bare å prøve. Hvis jeg var deg, og ikke hadde noe spes på alle de partisjonene, så hadde jeg lagt bort Daemon Tools, satt i cd-platen (xp/vista) og ordnet med hdd-partisjonene/formatering på den måten, og latt os avgjøre alt dette. På den måten blir det ikke noe krøll heller(som regel) Lenke til kommentar
sleden Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 ok men jeg har jeg bruker deamon tools og har 4 som er I,K,L,M og harddisk C,D,E men kunne det hjulpet å byttet E: til D:? 8945514[/snapback] Har ingen anelse på den byttingen, men det er jo bare å prøve. Hvis jeg var deg, og ikke hadde noe spes på alle de partisjonene, så hadde jeg lagt bort Daemon Tools, satt i cd-platen (xp/vista) og ordnet med hdd-partisjonene/formatering på den måten, og latt os avgjøre alt dette. På den måten blir det ikke noe krøll heller(som regel) 8945591[/snapback] ja det går helt sikkert ann å formatere menn da blir det som å torturere sæ sjæl:P Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ja det går helt sikkert ann å formatere menn da blir det som å torturere sæ sjæl:P 8948663[/snapback] Hallo? Å formatere de partisjonene med os-plata er jo en lek. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå