sveibraa Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er visst helt blank på dette emnet og nå har jeg lest igjenom emnene uten at jeg har klart å skjønne det enda... Jeg har DVD-brenner og NERO men i Nero'n jeg har så er det ikke mulig å velge DVD og heller ikke hvilken brenner jeg skal bruke. Filene jeg skal lage DVD av er .AVI ,.WMV og .MPG Hvilke programmer må jeg ha og hvordan bruker jeg dem ? Kan noen forklare meg dette så jeg kan klare å bruke brenneren min og de 100 DVD platene som jeg har liggende klare ??? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 åpne nero startsmart>velg dvd>photo and video>make your own DVD-video Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Da trenger du .BUP, .VOB og disse filene hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bruk Nero Vision Express slik det er skildra i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559777 Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Da har jeg vært ute å kjøpt nyeste versjonen av NERO og gjort noen forsøk med den, men heller ikke den inneholder alt det som trengs for å få til dette. Forsøkte et annet program i går men du verden så lang tid det tar maskinen sto og jobbet med samme fila i 4 1/2 time og enda så var den bare 54% ferdig. Dette på en film som skal vare i 1 time Er det normalt ?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Men følger ikke Nero Vision Express med vanlig Nero da? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Men følger ikke Nero Vision Express med vanlig Nero da? 8955603[/snapback] jo Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 åpne nero startsmart>velg dvd>photo and video>make your own DVD-video 8934533[/snapback] Har forsøkt dette men da får jeg beskjed om at jeg mangler en PlugIn til å konvertere fila med. Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Men følger ikke Nero Vision Express med vanlig Nero da? 8955603[/snapback] jo 8955778[/snapback] Finner ikke noe Vision Express i den Nero'n jeg kjøpte i hvertfall. Jeg kjøpte Nero Express 7 essentials. Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nå har jeg kommet et skritt videre men trenger konverteringsprogram. Hvilket konverteringsprogram som er gratis vil dere anbefale da ?? Ikke det at jeg er gjerrig men det ligger jo så mye gratis ute på nettet så derfor tenkte jeg at noe av dette kanskje kunne brukes Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har ikke så veldig god peiling, men det er vel smart å ha alle filene i samme filtype? F.eks. .avi Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Last ned den nyeste nero da? link Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Last ned den nyeste nero da? link 8957726[/snapback] Det er jo den nyeste Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kan sjå ut som om Vision Express har vorte til berre Vision 4 i Nero 7, men det ser no ut som Express 7 kan brukast ogso. Angåande tidsbruken: Det er ikkje direkte uvanleg at det tek lang tid å kode om til MPEG2 for brenning, men kor raskt eller seint det går avheng av maskina og programmet. Om dei tidene er uvanleg seine for Nero har eg ikkje peiling på. Bruker ikkje Nero sjølv. Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Nå har jeg funnet løsningen !! Fikk tak i et program som heter DVDSanta og det programmet gjør alt sammen. Det tar laaang tid men det er visst riktig har jeg skjønt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå