Gå til innhold

Hvordan lager jeg DVD-film

Anbefalte innlegg

Jeg er visst helt blank på dette emnet og nå har jeg lest igjenom emnene uten at jeg har klart å skjønne det enda... :blush:

Jeg har DVD-brenner og NERO men i Nero'n jeg har så er det ikke mulig å velge DVD og heller ikke hvilken brenner jeg skal bruke.

Filene jeg skal lage DVD av er .AVI ,.WMV og .MPG

Hvilke programmer må jeg ha og hvordan bruker jeg dem ?

Kan noen forklare meg dette så jeg kan klare å bruke brenneren min og de 100 DVD platene som jeg har liggende klare ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært ute å kjøpt nyeste versjonen av NERO og gjort noen forsøk med den, men heller ikke den inneholder alt det som trengs for å få til dette.

Forsøkte et annet program i går men du verden så lang tid det tar :ohmy: maskinen sto og jobbet med samme fila i 4 1/2 time og enda så var den bare 54% ferdig. Dette på en film som skal vare i 1 time :cry:

Er det normalt ??

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet et skritt videre men trenger konverteringsprogram.

Hvilket konverteringsprogram som er gratis vil dere anbefale da ??

Ikke det at jeg er gjerrig men det ligger jo så mye gratis ute på nettet så derfor tenkte jeg at noe av dette kanskje kunne brukes :blush:

Lenke til kommentar

Kan sjå ut som om Vision Express har vorte til berre Vision 4 i Nero 7, men det ser no ut som Express 7 kan brukast ogso.

Angåande tidsbruken: Det er ikkje direkte uvanleg at det tek lang tid å kode om til MPEG2 for brenning, men kor raskt eller seint det går avheng av maskina og programmet. Om dei tidene er uvanleg seine for Nero har eg ikkje peiling på. Bruker ikkje Nero sjølv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...