1234asdf1234 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hei, i går kveld klikket datan på sett å vis; jeg skulle spille litt wc3. så plutselig begynner det å hakke helt sjukt! jeg går ut av spillet å tar å sjekker hva jeg får frames i andre spill. i cs fikk jeg 4-100 frames persekund...før hadde jeg konstant 100 fps..noen som har peiling på hva som er galt? jeg har lagt inn skjermkort drivere inn på nytt.. [/b] Håper dere kan hjelpe meg :][ Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 hit til har 19 vert her men ingen hatt et svar ahh, er litt viktig, skal på LAN snart så jeg må få den til å virke Lenke til kommentar
JuB Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har du innstallert noen nye programmer etter dette skjedde, isåfall avinnstaller det/dette! Jeg brukte Mother Board Monitor 5 mens jeg spilte CS, da hadde jeg FPS dropp så det holdt! Barebone sk41g AMD xp2000+ 2x256 TwinMos PC 2700 Sapphire 9700 non-pro PlexCombo 20/10/40-12 80gb Seagate IV Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Skal du ha fixa dette sjapt ? legg inn en Fresh win.format c: eller formater inni Installasjons programmet til Os`et (2000 eller Xp) så før du isje har Fat32 og kan formatere i dos.ellers må du sjekke nye programmer etc for og finne FPS dropp problemmet ditt. Lenke til kommentar
Drakaslave Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ja.. Jeg vet at dette ikke hjelper deg, men... LAN ?? Hvor ?? Er det mulighet for flere å bli med ? Jeg er utsulta på LAN. Om noen vet om noen, så sleng opp ett innlegg. Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 I går fant jeg ut hva problemet var Jeg hadde virus, nærmere bestemt klez ! Men var ikke vanskelig å fjerne det når symantec finnes Du som ville på lan: er ikke plass, full kjeller med 9 stykker i namsos takk for hjelpen alle alikevell, litt drastisk den format c: pappa blir så irritert når favorites og sånt forsvinner Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Skal du ha fixa dette sjapt ? sjapt ja... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Skjekk på prosser hvis du har win 2k eller xp og se om det er noen prossesser som tar mye cpu tid Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Skjekk på prosser hvis du har win 2k eller xp og se om det er noen prossesser som tar mye cpu tid Når du har Klez får du deg ikke inn på taskmannager, tenkte på det du sa, men det funket jo så klart ikke :] Men, problemet er løst som det står litt lenger opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå