Gå til innhold

Korleis lese Yahoo! Mail i MS Outlook Express?

Anbefalte innlegg

Eg har ein Yahoo! Mail identitet som eg vil registrere i Outlook Express (6 trur eg), kva må eg gjere?

Eg kom til 'E-mail Server Names' og so kom eg ikkje videre.

Step 1: Skriv inn fullt namn. Det gjorde eg

Step 2: Skriv inndin e.mail adresse. Altså Yahoo! Mail identitet. Det gjorde eg.

Her kom eg ikkje lengre:

Step 3: My incoming mail server is a POP3/IMAP/HTTP (rull-ned-liste) server.

Incoming mail (POP3, IMAP or HTTP) server:

[Rute eg skulle skrive det i]

An SMTP server is the server that is used for your outgoing e-mail.

Outgoing mail (SMTP) server:

[Rute eg skulle skrive det i]

Kva er POP3/IMAP/HTTP og SMTP serverane til Yahoo! Mail?

Nokon som veit kva eg skal skrive inn/gjere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første må du logge deg inn på mail.yahoo.no og gå på instillingene. Der må du bekrefte at du ønsker å åpne for pop/smtp (overføring til f.eks outlock.

Når det er gjort, så skriver du først ditt navn,

brukernavn, og passord.

smtp.mail.yahoo.no

pop.mail.yahoo.no

Jeg regner med at du har yahoo.no, ellers blir det com istedenfor.

Dette står også oppført på hjelpesidene til Yahoo mail.

Håper dette fikser problemet.

Det er mulig du trenger å krysse av på krever godkjenning på utsendelse av epost.

Lenke til kommentar

Fekk eit nytt problem.

Eg trykte på Send/Receive og når eg logga på Yahoo! Mail, var alle mailane borte unntatt dei som var i forskjellige mapper og ikkje i hovudmappa. Korleis kan eg få alle mailane til å komma tilbake?

Har eit spørsmål til: Korleis får eg språket til å bli norsk?

Lenke til kommentar
Fekk eit nytt problem.

Eg trykte på Send/Receive og når eg logga på Yahoo! Mail, var alle mailane borte unntatt dei som var i forskjellige mapper og ikkje i hovudmappa. Korleis kan eg få alle mailane til å komma tilbake?

Har eit spørsmål til: Korleis får eg språket til å bli norsk?

8934968[/snapback]

Grunnene for at mailene er borte, er at du når la til ny kontakt på outlock, så har du ikke satt noen hake for å beholde kopi på server. Dette fikser du ved å gå inn på konto og egenskaper.

Hva mener du med norsk? Er det outlock som ikke er på norsk?

Lenke til kommentar

Ja, det er Outlook som ikkje er norsk.

Edit: Eg har satt på hake for å behalde kopi på server, men mailane er ikkje i innboksen på Yahoo! Mail, berre på Outlook. Veit du korleis dei kjem tilbake i innboksen på Yahoo! Mail?

Edit 2: Då eg prøvde å sende mail (med Outlook), kom det opp ei feilmelding:

The message could not be sent because the server rejected the sender's e-mail address. The sender's e-mail address was '[email protected]'. Subject 'Ladar til Wii-moten', Account: 'pop.mail.yahoo.com', Server: 'smtp.mail.yahoo.com', Protocol: SMTP, Server Response: '530 authentication required - for help go to http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-11.html', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 530, Error Number: 0x800CCC78

Noko eg har gjort feil?

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Ang. edit 2. Som SMTP-server må du trolig bruke din ISP sin (eks. Telenor: smtp.online.no, Nextgentel: mail.broadpark.no osv.....)

8936500[/snapback]

Korleis finn eg ut kva ISP eg har då...?

Faren min registrerte sin e-mail adresse i @lysglimt.net. Det er vel Austevoll Kraftlag som gir meg internett, som er ein lokal nettleverandør.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Ang. edit 2. Som SMTP-server må du trolig bruke din ISP sin (eks. Telenor: smtp.online.no, Nextgentel: mail.broadpark.no osv.....)

8936500[/snapback]

Dette gjelder om du f.eks skal hente epost fra telenor det...

Skal du hente post fra Yahoo mail. så må du bruke

pop/smtp.mail.yahoo.no

Eller var det noe annet du tenkte på?

Lenke til kommentar

Tenkte mest på å sende mail. Noen ISP krever at du bruker deres utgående server. Om Lysglimt.net gjør det vet jeg ikke, men det kan være greit å sette opp deres utgående server i alle tilfeller.

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Tenkte mest på å sende mail. Noen ISP krever at du bruker deres utgående server. Om Lysglimt.net gjør det vet jeg ikke, men det kan være greit å sette opp deres utgående server i alle tilfeller.

8937835[/snapback]

Tenkte på å setje lysglimt.net si utgåande server, men eg veit ikkje kva den er. Nokon som veit korleis eg finn det ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...