Hellemyr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er det muligt å få et museklikk til å bli registrert som 2? Alså når jeg spiller så trykker jeg en gang på musa så registreres det som 2 raske klikk sånn at våpenet skyter 2 ganger. Har en basic sort logitec mus med USB tilkobling, vet ikke hva den heter. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er mulig, men det er også juks, så jeg har ikke tenkt til å hjelpe deg Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er mulig, men det er også juks, så jeg har ikke tenkt til å hjelpe deg Du mener å endre inputinstillinger er juks? Da er vel hot- og macrokeys også juks? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er mulig, men det er også juks, så jeg har ikke tenkt til å hjelpe deg Du mener å endre inputinstillinger er juks? Da er vel hot- og macrokeys også juks? 8939021[/snapback] Jeg mener det ja Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Det finnes jo 'gamer' mus med en knapp som man klikker på en gang så registreres det som to klikk, er det juks da å bruke en sånn mus? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Forstår ikke at folk gidder å krangle om det. Jeg mener at alt av makro-funksjoner og slikt er å jukse. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du blir ikke noe bedre i spill av og ha det uansett Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Forstår ikke at folk gidder å krangle om det. Jeg mener at alt av makro-funksjoner og slikt er å jukse. 8960474[/snapback] Forstår ikke hvorfor du gidder å bry deg om det da. Men er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå