w00pla Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 ja og nei Battlefield er genialt - alt som beveger seg kan du styre, fysiske regler gjelder og det er god grafikk. Selv har jeg ikke noen problemer med å dra selv om jeg har dårlig CPU-kraft (man skal ikke leke seg med en Athlon XP i farlige forhold) og sitter med en duron "spyttbrann" 950Mhz @ 1006 Mhz (den vil rett og slett IKKE lengre opp) Selv om oppløsningen ikke kan settes så altfor høyt, men siden jeg og har en 17" så er jo ikke det noe stort tap å gå glipp av 1024x764 (dog det funker i multiplayer, men med bots da går det -puff- opp i røyk (nesten) :-D Det har desverre sine svakheter også, spesielt på singleplayer siden. AI er dum, men jævliiiiiiiiiiiiiiig treffsikker, spesielt på langt hold. Verd pengene, aner ikke - kjøpte det ikke for penger Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det er kanskje ikke så bra....men jeg synes også codename eagle er konge jeg da 8). Iallfall for de som ikke har så bra pc....ikke at jeg ikke har det da :wink: Det er de samme som lagde codename eagle som har laget BF1942 :wink: Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 kjøpte det ikke for penger nei... :-? kunne du pm'et meg om en "metode" så jeg kunne fått prøvd det før jeg evt kjøper. hater den derre følelsen av å bli lurt vettu. Det som uroer meg er at jeg har hørt at hitboxen er helt på blåbærtur, enda mer elendig enn RTCW (ødelagte spillet etter min mening) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Bf1942 er rett og slett GENIALT!! Har spilt det en stund nå og det er fortsatt like kult!! Spilte rtcw en goood stund også, men det er vel snart et år siden, og faen så god jeg ble da (ikke for å skryte, spilte det sammen med en kamerat som er ca gjevngod med meg i alle spill, slakta han!!) Men BF er mye kulere enn det.. og BF er absolutt å anbefale!! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Joa, greit nok spill, iafall i LAN med venner. Men som "seriøst" gaming-spill duger det ikke ettersom netcoden er alt for dårlig. F. eks er det helt umulig å bygge seg opp skills med den sniper-rifla, ettersom det er fullstendig lotto om man treffer eller ikke. Det gjør at dybden i spillet blir mye mindre ettersom alt blir mer tilfeldig. Spiller man et spill mye er tilfeldigheter noe man etterhvert ønsker å unngå som pesten ettersom det er frustrerende utenfor fatteevne. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har tre ting å si til de som savner servere i Amerias Army og battlefield 1942: All...seing....eye. http://www.udpsoft.com/eye/download/newer/...yeInstaller.exe Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 BF1942 er diggbart. Anbefales på det varmeste. Har spillt endel CS, og det er greit å spille, men foretrekker BF. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Joa, greit nok spill, iafall i LAN med venner. Men som "seriøst" gaming-spill duger det ikke ettersom netcoden er alt for dårlig. F. eks er det helt umulig å bygge seg opp skills med den sniper-rifla, ettersom det er fullstendig lotto om man treffer eller ikke. Det gjør at dybden i spillet blir mye mindre ettersom alt blir mer tilfeldig. Spiller man et spill mye er tilfeldigheter noe man etterhvert ønsker å unngå som pesten ettersom det er frustrerende utenfor fatteevne. øv deg mer...treffer der jeg vil jeg. :wink: AKIRA Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 øv deg mer...treffer der jeg vil jeg. :wink: AKIRA Har spilt FPS nok til å vite at det ikke er aimen min det er noe galt med når jeg ikke alltid treffer i BF1942. ;-) Men som sagt; i LAN med kompiser er spillet anbefalt. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ta å last ned siste versjonen og prøv..har vært hekta et års tid nå.. andre spill blir ligsom så kjedelige ... http://www.strike-force.com/ en film om 1.80 : http://www.fileplanet.com/files/110000/118609.shtml Trodde ikke at Strike Force og TO var SÅ forskjellige ? tar jeg feil ?. (kansje jeg må prøve og få det til og virke). :o Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kjøpte det ikke for penger nei... :-? kunne du pm'et meg om en "metode" så jeg kunne fått prøvd det før jeg evt kjøper. hater den derre følelsen av å bli lurt vettu. www.3dgamers.com <---last ned DEMOEN det er en fin "metode" for å teste spillet på! du blir garangtert ikke lurt av å kjøpe dette spillet! 8) Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 hmm blir nemlig litt bekymret over det jeg hører, og som blir bekreftet her. Liker spille der "skillz" avgjør om man er god eller ikke, og dersom hitboxen er like elendig som rtcw er det veldig synd for spillet ser utrolig bra ut i screenshots osv Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er en forskjell om man er god eller ikke, det er bare det at de ikke trengte å ta med sniper fordi den er vannskelig (ikke umulig) å bruke. Du må rett og slett bruke hodet og sikte litt før folk løper så treffer du med øvelse. Spillet er bra og jeg kan annbefale det. Har også spilt mohaa og det synes jeg blir for mørkt, trist og ensformig... Prøv demoen som sagt (multiplayer) det er mange servere der og det er bare keg å spille det Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Spillet er kjempe artig!! men det er et MEN; Singleplayer er dønn kjedelig (syns jeg) Men å spille over LAN/online er sinnsykt artig! Det med å kunne hoppe inn i hvilket som helst kjøretøy gjør at man føler seg mye mer fri enn i andre spill. Realismefaktoren er høy! 8) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har bare 56k modem jeg så jeg spiller bare BF1942 instant-action i singelplayer.... Men det alikevel sinnsykt kult, digger mest å ta flyene i BF jeg, siden jeg er meget flyinterisert... dog, skal ikke påstå at jeg bytter Flightsimulator 2002 ut til fordel for BF1942 :wink: . Det amerikanske flyet som slipper to bomber på rappen er favoritten min. Men en ting irriterer meg med AI-en... når dem er på mitt lag, suger de, når de er på sitt eget lag er dem drittgode... (håper ikke det er jeg som er så dårlig :wink: ) Synes botene er for treffsikker noen ganger. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Sinnsykt bra, beste spill siden Half-Life etter min mening. Helt klart verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Day of defeat er best..... Liker AA men det er kjipt å vente på at alle skal dø, Kan ta evigheter viss en på begge lagene kamper med sniper...... Dessuten har DOD dødskule våpen og brett!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå