Gå til innhold

Er BF1942 virkelig så genialt?

Anbefalte innlegg

Battlefield 1942 (eller hva nå det var)

Har jo hørt om at dette skal være så moro, spiller bare cs jeg, og kunne tenkt meg litt variasjon, men problemet er at ingen spill jeg har sett til dags dato har samme presisjon på aimen. Med det mener jeg at det rett og slett er upresist og "ekkelt" å treffe (hvis dere skjønner meg, rtcw er f.eks helt på tryne) og jeg har hørt at dette trekker hardt ned i BF og. Vil dere anbefale meg helt uten videre å kjøpe det?

Beskriv gjerne HVA som gjør det så bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Jeg er av den meningen av at skal du ha et brukbart nettverksspill så er BF & Unreal bland de du skal investere i.

BF demoen som alle fikk prøve før spillet ble lansert virket helt perfekt! Jeg og mange andre synes ikke det var tilfellet når den komplette versjonen ble lansert, hakking i lyd/grafikk, ustabil på nett og kanskje ikke 'rettferdig' under spilling, tenker da at det kan oppleves vanskelig å treffe målet.

Vet ikke om det er en 'feil' med spillet eller om de har forsøkt å etterligne virkeligheten med at du må beregne siktepungtet på lengre avstander, for det må du nemlig om du virkelig ligger ute i skauen å jakter. :)

Nå er det jo kommet endel patcher som skal fikse på diverse ting. BF er ikke perfekt, men brukbart.

Har du testet Americas Army? Det er gratis og er uhyggelig bra, men litt vanskelig ;) Liker du CS vil du nok like dette også.

http://www.americasarmy.com/

Lenke til kommentar

Det er bare genialt. Det er bare så jævelig bra. vet ikke hva som gjør det bra, bf er mere virkelig mtp presisjon. jeg har drept på mils avstand med pistol i cs. ikke si det er virkelig liksom. kult kjøre fly, båt, ubåt, biler, alt som finnes.landskapene. Det kan ikke beskrives. eneste som jeg syntes trekker ned er at det krever litt maskinvare.. men ellers så kan jeg ikke si annet en kjøp orginalen og spill på nett og bli hekta.

Lenke til kommentar
Hallo!

Har du testet Americas Army? Det er gratis og er uhyggelig bra, men litt vanskelig ;) Liker du CS vil du nok like dette også.http://www.americasarmy.com/

Gratis? :-? er noe som skurrer her...

neida... det er gratis.. :=) ikke .no tull der i gården, nei! spillet er jo laget av den amerikanske hæren, ikke EAgames eller noen andre spillprodusenter som vil tjene penger på det..

Lenke til kommentar

Gratis? :-? er noe som skurrer her...

:) Joda, ser fler har kommet meg i forkjøpet, men det er faktisk gratis og kan lastes ned fra linken jeg gav. Et MEGET godt forsegjort spill er det også! MEN det er et reint Online spill med temmelig tøffe regler. Om du løper runt å leker Rambo, skyte på alt som rører seg fører til ban (utestengelse).

Ikke si du har mistet troen på at det fortsatt finnes ting som er gratis? ;)

*PS* Noen som vet om plasser man får gratis strøm? :wink:

Lenke til kommentar

spiller nesten bare battlefield jeg nå for tiden. det er detaljene som fenger så sinnsykt, og den helt sinnsykt geniale fysikkmotoren i spillet, du dreper ikke bare folk, men er med i en 3d opplevelse som langt overgår alle spillopplevelser jeg til dags dato har opplevd. og jeg spilte mye cs før i tia, ett år siden nå. hvis du har bredband , anbefaler jeg deg å ta en titt i forumet på http://www.bf42.com/index.php

der finner du mye bra videoer og bilder som forteller deg om spillet.

Lenke til kommentar

Battlefield er helt konge!!!, litt synd at det krever så mye maskinvare som det gjør :roll: ... Selv om jeg kjører med g4ti4600 kjører jeg på low settings for å få flyt men det er fordi jeg bare har 256mb minne, kan være lurt å ha 700 og noe så jeg prøver det snart, bare minneprisene faller under 800 (liksom om de gjør det :wink: )

Lenke til kommentar

Digger BF (lagproblemer til tross), absolutt herlig spill, og utrolig fölelse.

Hvordan er AA, handler det bare om infanteri, eller har man fx tanks, fly o.l.?

Som nevnt treffer man ikke garantert, spess. ikke på lange avstander, men det virker bare naturlig egentlig, selv om det sikkert irriterer CS-fans:)

Lenke til kommentar

Det er litt teit på bf at man gjør mer skade med maskingever en sniper. Greit nok man tar rotta på motstanden med sniper, men da må du vente litt og være heldig, mens med maskingever er det bare å fyre av 1-2 skudd om gangen så tar man ut det meste på nært og fjernt hold...

Det er vel kanskje bare fordi jeg digger maskingevær at jeg sier dette :wink:

Lenke til kommentar
hmm har du testa Strike-Force? kan du ikke ha gjort, T-O er Mye dårligere.

Desverre får jeg aldri startet Strike Force , det bugger på mine Pc'r .

Har ikke noen prob med TO har spilt det hever dag i 6 månder nå

og jeg er enda ikke lei .

Trodde ikke at Strike Force og TO var SÅ forskjellige ? tar jeg feil ?.

(kansje jeg må prøve og få det til og virke).

:o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...