Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stuer

Anbefalte innlegg

Nå fatter jeg ingen ting. Skal prøve og brenne et spill men får det ikke til.. Har kjøpt ny brenner en plextor 24x. Har lasta ned clone-cd. så var det bare å starte da trode jeg.Men etter 33min stoppet jeg. Kan vel ikke bruke så lenge vel?Bruker Verbatim cd-r 16x 700mb. Bare å fylle buffere tok 26minå51sek.Da den startet å brenne kom jeg bare til 4% på 6MIN. Hav har jeg gjort galt? Lengter etter svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 av 20? Har 3 av 3 feil brenninger jeg nå. Sliter som bare det. Vet ikke hva jeg ska gjøre heller. Prøvd alt, oppgradering etc.etc. Men jeg tror det har noe med spillet å gjør. Brennte et annet spill, bare for å prøve, det gikk som smurt. Brukte bare 7 min på å brenne det. Det andre spillet bruker jeg 30 min bare på å buffre opp. Fatter ikke en drit lenger, gir snart opp. NOEN SOM VET HVA SOM SKJER? Trodde at med clone-cd kunne man brenne alt..

Lenke til kommentar

Stuer : Jeg har ikke helt snøringa på så raske brennere men du sier du har verbatim 16x og jeg tipper du brenner i 24x prøv og sett den ned i 16x brenn og test dah..

sosohal : Tror d er lov og ta sikkerhets kopi av sine egne spill/programmer.

[ Denne Melding var redigert av: Espen_^ på 2001-12-29 22:11 ]

Lenke til kommentar

Virker som kanskje ikke Ultra DMA er enabled ?

Åssen OS kjører du ?

Dersom du bruker w9x/me så gå på enhetsbehandling , cd-rom , plextor brenneren og merk av valget for DMA,

dersom du bruker 2000/xp gå på properties for ide-kontrollere , og på primary/secondary (der du har kobla på brenneren) og sjekk at det står tranfser type DMA IF AWAILABLE , ikke PIO Only , W2k/XP har en tendends til å alltid sette cd-enheter til PIO only, noe som er fryktelig galt , og resulterer i meget høy cpu bruk og dårlig overføring, har selv plextor 24x , og med PIO Only klarte den bare å brenne i 8x, samtidig som cpu usage lå på 100% og musa hakka.

Lenke til kommentar

Til dere som kun tenker piratkopiering:

Jeg har selv cdbrenner, men den brukes KUN til sikkerhetskopier av den enkle grunn at det er få spill jeg liker, og de jeg liker KJØPER jeg. Grunnen til at jeg kjøper spill jeg liker er å støtte gode spillprodusenter, slik at de fortsatt kan lage spill.

Ikke sleng med leppa mot alt som har med cdbrenning å gjøre, det blir bare teit... Alle vet at piratkopiering er forbudt og det at dere bruker plass på dette stopper nok ingen fra piratkoiering :sad:

Jeg er imot alle former for piratkopiering, men jeg leker ikke politi av den grunn. De fleste tar vel kopier av spillene sine? Jeg gjør ihvertfall, det er ikke noe lurt og dra på lan med orginal cd'er... For ikke og snakke om den til tider litt harde belastingen de kan få på pulten :smile:

IKKE bruk mer spalte plass på slikt tull.

[ Denne Melding var redigert av: croWman på 2001-12-31 02:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

stuer skrev (2001-12-31 14:07):

Til alle dere som tror at jeg/vi bruker brenneren til piratcopy vet faen ikke hva dere snakker om. Bruker den til å ta sikkerhtskopier.

Fint at du har ditt på det tørre, men det er ingen grunn til å bli ufin i språket av den grunn. :roll:

Lenke til kommentar

Til alle som brenner instaler kun et brenne program,

jo flere brenneprogrammer du har på pc'n dest jo mere feilbrenning. Finn det programmet som du liker best å bruk det jeg bruker winoncd 3,8 som jeg er happy med. ikke bruk pirat varer da det er lett at det følger med virus å annet dritt.

Lenke til kommentar

Hører ut som om en prøver å ta en sikkerhetskopi av comanche 4, det høres slik ut på symptomene.

Last ned CD Mate eller Clony, disse forteller deg hvilken kopibeskyttelse som er brukt.

I Nero er det anbefalt at en går drastisk ned i hastighet, faktisk helt ned i 4x, når en vil kopiere comanche 4.

Er så uheldig at jeg ikke har spillet enda, så dette er litt basert på sett og hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...