Bearar Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei Får denne feilmeldingen hver gang jeg åpner Winamp. Noen som har hatt ligende eller vet hva som må til for å bli kvitt den? Takker for svar Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Avinstaller winamp, kjør registerrensere (f eks ccleaner) og sjekk at alle systemfilene er intakte på følgende måte: Finn KJØR på startmenyen. Her skriver du sfc /scannow og trykker enter. Nå sjekker PC-en at alle systemfilene er som de skal. Husk å ha windowsplata liggende klar i fall du blir spurt om å sette inn denne. Nå restarter du PC-en og prøver å installere Winamp igjen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Det funka daarlig. Fikk opp blaaskjerm naar jeg starta opp, saa jeg starta med siste fungerende konfigurasjon, og da starta den. Men naar jeg da installerte Winamp igjen, saa kom samme feilmelding opp. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Blåskjerm. Auda. Prøvd å kjøre scandisk? Kan hende det er noe galt med noen filsektorer på disken. :s Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, har prøvd scandisk. Den sletta mange cookies o.l filer fra Opera og IE. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Det kan være noe i veien med selve Windows siden Kernel32.dll nevnes, og siden du får blåskjerm. Kjør en virussjekk, evt. legg inn Windows på nytt om problemet bare fortsetter. Endret 24. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Har nylig formatert, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke har virus. Har også prøvd å erstatte KERNEL32.dll med en "original" versjon uten hell. Glemte forresten å si at Winamp fungerer etter jeg har trykt OK på feilmeldinga. Men det er bare det at det er irriterende å få den feilmleldinga opp hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå