Gjest Guest Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei.. Jeg hadde ubeskyttet sex i går og i dag har et område på penis som er blitt blått, noen som har opplevd det samme? Er det bare et blåmerke eller kan det være en kjønnsykdom? Vennligst svar så fort som mulig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det kan være et blodkar som har gått. Om det kan være en kjønssykdom vet jeg desverre ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg fant ut at det sannsynlighvis bare er et blodkar som er sprengt. Irriterende^^ takk for hjelpen clvn Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 høres så vondt ut " har et blodkar som er sprengt på pikken" , hehe.. er vel ikke vondt.. men det høres helt jævligt ut.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ikke noe problem, ukjente. Tror jeg selv hadde bra redd om tissen hadde blitt blå Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hehe jeg var ganske skremt når jeg sto i dusjen i dag ja^^ Det gjør ikke vondt da, hvis ikke jeg klemmer på det da. Blir litt rart å forklare det til jenta da:/ Bare håpe at hu ikke ser:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå