tommy2007 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har bygget meg en Mediacenter PC med følgende spesifikasjoner: AMD 64 X2 4800+ 2 Gb RAM G-Force 7600 (et eller annet...) Hauppauge Win-TV 500MCE 3x320Gb HDD Windows Mediacenter Tastatur og Remote Win XP MCE edition den ene disken er delt i 2, en systemdisk på 40Gb og resten til tv opptak. Har følgende problemer: 1. Noen ganger etter å ha slått av pc'n normalt, henger den seg i start-up vinduet. Da må jeg trykke på restart knappen på pc'n igjen så virker det normalt. Noen ganger må jeg slå pc'n helt av. 2. Tastaturet virker ikke. Tastaturet og fjernkontrollen går på samme USB og bare fjernkontrollen virker. Må derfor bruke en PS/2 mus i tillegg. 3. Når jeg tar opp fra tv så går det fint en stund, tar jeg opp mer enn 2 timer så hakker opptaket og lyden lagger. Dette selv om jeg bare bruker den ene tuneren og ikke rører pc'n under opptak. Har innstallert de nyeste driverne og pc'n er ikke tilkoblet internet. Noen som har noe peiling på hva det kan være? Skulle tro at jeg har mer enn nok hardware til at det ikke skulle være noe problemer. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den setter seg ikke i en dvalemodus eller noe slikt, XP skal ha problemer med det Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Foreslår at du endrer overskriften din ganske kjapt, før du får advarsel om stenging av tråden pga. dårlig emnetittel Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 mener at det er noe med OSen, har opplevd lignende, du må reinstall. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå