Mr.Hbbz Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, jeg har sett litt på temperaturen på CPU'en i speedfan. Der sier den at den ligger på rundt 40 grader. Men når jeg fyrer opp Asus Probe så sier den at CPU'en ligger på ca 20 grader. Hva skal jeg gå ut ifra er mest riktig? Speccs: P5N32-E SLI E6420 @ 2.2 GHz. Har ikke klokket mer pga er usikker på temperaturen. Ole-Kristian Blom Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, jeg har sett litt på temperaturen på CPU'en i speedfan. Der sier den at den ligger på rundt 40 grader. Men når jeg fyrer opp Asus Probe så sier den at CPU'en ligger på ca 20 grader. Hva skal jeg gå ut ifra er mest riktig? Speccs: P5N32-E SLI E6420 @ 2.2 GHz. Har ikke klokket mer pga er usikker på temperaturen. Ole-Kristian Blom 8933906[/snapback] Ingen av de pleier å gi noe veldig bra resultat. Det beste er nok å laste ned Core Temp eller Intel Thermal Analysis Tool for å lese av tempen. De programmene har vært de mest riktige jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ingen av de pleier å gi noe veldig bra resultat. Det beste er nok å laste ned Core Temp eller Intel Thermal Analysis Tool for å lese av tempen. De programmene har vært de mest riktige jeg har vært borti. 8933919[/snapback] Okei Da prøver jeg det Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå