Sluven Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har nå fått tak i en gammel forsterker og trenger nye høytalere. Trenger da høytalere som denne forsterkeren kan drive uten noe problem. Søkte litt rundt og fant litt informasjon om den. Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
ulfsn Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har nå fått tak i en gammel forsterker og trenger nye høytalere. Trenger da høytalere som denne forsterkeren kan drive uten noe problem. Søkte litt rundt og fant litt informasjon om den. Takker på forhånd for hjelp 8933878[/snapback] Skal ikke gi meg utpå å gi noen råd ang ev.nye høyttalere til denne,men det aner meg at den helst vil ha en trykkammerløsning.(Kanskje også Klipch,selv om de har port,men ikke for store) Når det gjelder de høyttalerene som Tandberg engang anbefalte til denne,så var det TL 2520(minst)og på 40 W(tre veis). Så den litt større 3520 på 50 w,men hele 75 w i musikkeffekt.Noe som var en måte å oppgi effekt på den gangen etter DIN 45.500 normen. Begge kan trygt anbefales om du skulle komme over et godt bruktkjøp. PS De to første sifferene i TL serien angir høyttalerne i liter. Mvh Rune Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hadde vært fint å få vite musikksmak og pris. Ellers så har du fått den en fin forsterker Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Musikksmak er Rock og delvis techno Pris er ikke så viktig, men innenfor rimelighetens grenser. Helst billig . Jeg flytter ut i år og har masse annet og bruke penger på Endret 24. juni 2007 av Sluven Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville tatt en titt på Tannoy Fusion 2 Lenke til kommentar
ulfsn Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville tatt en titt på Tannoy Fusion 2 8938652[/snapback] Det er svært viktig å vite at denne forsterkeren/receiveren,nesten MÅ ha høyttalere med følsomhet over 90 db.Prøver du å drive noe tyngre vil nok ikke lyden bli spesiellt god.. Mvh Rune Lenke til kommentar
ulfsn Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Prøv å låne med deg et par Klipch B 3,de funker i alle fall ypperlig på Tandberg Huldra 10.Vær obs på at de har svært lang innspillingstid,før lyden tar av. Pris ca 3000.- pr par.Utrolige spesifikasjoner til en mini å være. Mvh Rune Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ops, glemte jeg å tenke på... Da er nok Klipch en sikker vinner. De er jo veldig lettdreven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå