skongsli Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Støv er et kjent problem og PC'n minner ofte om en støvsuger som suger til seg alle hybelkaniner! Jeg er på utkikk etter et kabinett som har gode filter som hindrer at støv samler seg inni maskina! Lian Li har filter på noen av sine kabinetter men jeg er ikke helt fornøyd med mitt. Noen som kjenner til kabinetter som tilfredstiller mitt behov? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan du ikke lage selv av nylonstrømper? Jeg syns iallfall det fungerer ganske bra. Goscinny Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Kan du ikke lage selv av nylonstrømper? Jeg syns iallfall det fungerer ganske bra. Goscinny 8933850[/snapback] Slett ikke dumt! Takk for tipset! Men hadde vært fint med et filter som var enkelt å ta av og støvsuge.... ala filtrene som selges hos microplex. Slike Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 De hjemmelagede jeg har på mitt kabinett kan du ikke ta av, men det går greit å ta å støvsuge de mens de sitter i kabinettet. De på Microplex er nok gode de og, men jeg syns ikke de var så fine. Goscinny Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er de fine de du lager da? :!: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Smak og behag, sikkert. Du kan se bilder her. Med lys på innsiden syns iallfall jeg det ser veldig pent ut, men det er jo ikke sikkert alle er enige i det, da ENDRET: Det jeg ikke syntes var så fint på Microplex sine var at det er "plastikkpinner" foran filteret (kan kanskje klippes/knekkes av, da). Og dessuten er det hjemmelagede så og si gratis Goscinny Endret 24. juni 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Tuller du? Har du bygget et kabinett av tre? Så sykt tøft! Kunne godt tenkt meg ut slikt :!: Endret 24. juni 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå