Gå til innhold

hvilket spill burte jeg kjøpe?

F.torres

Anbefalte innlegg

har nå nesten 500 kroner jeg kan kjøpe spill får. men jeg hvet ikke hvilket spill det skal være!

disse spillene har jeg:

call of duty 2

gears of war

tony hawk project 8

pes 6

burnout revenge.

disse spillene har jeg lyst på:

forza motorsport 2

saints row

test drive

crackdown (hvis det er billig)

gudfaren

oblivion

quake 4 (hvis det er billig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig kan eg bare anbefale deg Forza 2, det er heilt fantastisk bra. Kansje helst om du liker bilspill av den realistiske typen,men det er ingen problemer å hoppe rett inn i spillet heller.

Quake 4 fraråder eg deg å kjøpe på det sterkeste, uansett pris. Veldig dårlig optimalisert port. Har spillet på PC, dum som eg var kjøpte eg jo dette.

Lenke til kommentar
Personlig kan eg bare anbefale deg Forza 2, det er heilt fantastisk bra. Kansje helst om du liker bilspill av den realistiske typen,men det er ingen problemer å hoppe rett inn i spillet heller.

Quake 4 fraråder eg deg å kjøpe på det sterkeste, uansett pris. Veldig dårlig optimalisert port. Har spillet på PC, dum som eg var kjøpte eg jo dette.

8933741[/snapback]

jeg har også veldig lyst på forza2! er det vanskelige achievments der?

jeg bryr meg ikke veldig mye om de, men er litt kult:) takk får svar

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe i butikk og har nesten 500,- blir vel alle disse nye titlene for dyre :hmm:

Jeg ville nå valgt Oblivion og Saints Row evt. Crackdown, da du bør finne disse til en rimelig penge. Masse spill for pengene der!

Om du ikke har dårlig tid med bilspillene ville jeg ventet på et skikkelig tilbud på ratt og forza f.eks, for å spille de med ratt er nesten et must i mine øyne.

Lenke til kommentar

Hater slike tråder, ettersom det finnes hundre av dem! Men jeg må vel raske meg å svare før den blir stengt... :!:

Crackdown er det spillet jeg har brukt nest mest tid på xbox 360. Colin McRae: Dirt er også ett spill jeg vil annbefale deg, fantastisk grafikk og gameplay.

Lenke til kommentar

Ikke i lista di: Men Dead Rising koster kun 299 på Elkjøp\Lefdal. Det er greit mye underholdning for pengene. Jeg har runna det spillet tre ganger uten å bli lei, vanligvis runner jeg aldri et spill mer enn en gang, men i Dead Rising er det så mye nytt å oppleve hver gang at du nesten spiller et nytt spill hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...