mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har fire katter og en liten hundevoff Liker katter best, men hund er mer sosialt og lettere å tulle med har også to akvarier, men bare en av dem har fisk oppi. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har alltid hatt et sært ønske om å eie en struts. Det virker bare så kule. Etter det så kommer vel hund og katt som det mer normale valget på favorittdyr. Elsker alle dyr. I en viss periode av livet ditt kan en gullfisk være like flott som tre hester. Spørs bare helt hva du har tid til og hvor knyttet du blir til dyret. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Struts? Haha. lykke til å få deg et spark Lama er søte dyr! Jeg har en hund, fire katter og en hamster. Skal gi bort to av kattungene da. Hest er uten tvil min favoritt, men de er ikke like kosete som hunden som ligger i senga mi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare vent å se. Mitt livsmål er å avle søte snille strutsebabyer. Konge det vel. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Katte og gullfisk! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Bare vent å se. Mitt livsmål er å avle søte snille strutsebabyer. Konge det vel. haha. skal du spise de og??? Jeg har smakt strutsekjøtt. Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spise de ? Nei jeg skal leke med dem og lære dem triks. Muligens ender det med et omreisende show. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Eg likar best kyr (NRF eller Telemarkskyr). Har litt lyst på lama då Endret 3. april 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hva heter de 'grå'(gul om du vil) små kuene ? *tenke hardt*. De syns jeg er mye søtere enn NRF. Kunne godt hatt en Aberdeen Angus i hagen Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Chinchilla er nok det søteste og beste dyret ! Kanskje ikke nødvendigvis så kosete av seg, men utrolig snille og gode dyr. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kyr kan ha ulike fargar uansett rase dei veit du Endret 3. april 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja jeg vet, men jeg liker denne rasen Den er noe mindre enn NRF og er grå. (ikke den på bildet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå