Gå til innhold

Hva er det beste kjæledyret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er født og oppvokst med katter. Ikke alle har vært like kosete, men jeg verdsetter dem likevel utrolig høyt. Og det går an å ta seg en sykletur/kjøretur uten å alltids måtte ta den med. Er også utrolig koselig når katten har vært ute hele dagen i regnværet, så hopper den inn vinduet på kvelden og legger seg på dyna mi klissvåt. Den malinga er den klart beste. Drygolyn holder i all slags vær!

Så jeg må nok si at jeg foretrekker Drygolyn egentlig, har vært veldig fornøyd fram til nå.

Lenke til kommentar
Er født og oppvokst med katter. Ikke alle har vært like kosete, men jeg verdsetter dem likevel utrolig høyt. Og det går an å ta seg en sykletur/kjøretur uten å alltids måtte ta den med. Er også utrolig koselig når katten har vært ute hele dagen i regnværet, så hopper den inn vinduet på kvelden og legger seg på dyna mi klissvåt. Den malinga er den klart beste. Drygolyn holder i all slags vær!

Så jeg må nok si at jeg foretrekker Drygolyn egentlig, har vært veldig fornøyd fram til nå.

8951978[/snapback]

WoW :)

Nice overgang fra katt til drygolin!

:xmas:

Lenke til kommentar

Har hatt 3 hunder, 4 katter, 1x Høner, 1 geit, 17 sauer, 1 hest, 2 fisker, 2 kaniner, 2 villender og 2 ender oppgjennom min levetid og det beste er nok katt, geit var også litt kult, men den stanga litt mye (det var en bukk).

 

 

Glemte kaniner og ender

 

 

Gahh, trykket svar istedenfor rediger.

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Jeg har en katt og en hund.

 

Liker katten godt: Man ser aldri dritten denns, den er helt rolig, slipper å gå på tur med den, alltid i godt humør osv

 

Men alikevel liker jeg hunden min bedre: den er en kanonbra kompis, dritten tenker man bare på når man plukker den opp, å gå tur aleine er ikke allitd like kjekt, da kan man ha med hunden, og viss den hadde vert rolig hele tiden hadde den vert daff og kjedelig!

 

Ain't he beautiful! :love:

post-50563-1182989385_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har en katt og en hund.

 

Liker katten godt: Man ser aldri dritten denns, den er helt rolig, slipper å gå på tur med den, alltid i godt humør osv

 

Men alikevel liker jeg hunden min bedre: den er en kanonbra kompis, dritten tenker man bare på når man plukker den opp, å gå tur aleine er ikke allitd like kjekt, da kan man ha med hunden, og viss den hadde vert rolig hele tiden hadde den vert daff og kjedelig!

 

Ain't he beautiful!  :love:

8960038[/snapback]

Jo, han var grådig skjønn ;)

Hører katten din er smellfeit? :D

Lenke til kommentar

Har hatt utallige marsvin, hadde en katt i et par uker (fant den, tok vare på den og ga den til dyrebeskyttelsen, håper den har det bra) og har nå hund.

 

Marsvinene var greie nok de, men de fikk så jævlig med unger (selv om de mente at alle var damer i butikken jeg kjøpte de to første). Blir ikke veldig knyttet til de så jeg svaner de ikke så veldig.

 

Katter liker jeg egentlig ikke, men den jeg hadde i et par uker var helt fantastisk til katt å være. Utrolig leken, men samtidig utrolig kosete (og veldig flink til å ikke klore deg).

 

Når det er sagt så er det hunder som står meg nærmest. Hunden jeg har nå er en utrolig god venn, som også holder kondisen oppe. Gruer meg litt til jeg flytter hjemmefra (snart), vet jeg ikke kan ta hun med da (kan jo det, men det hun har det nok bedre her).

 

edit; har hatt dame som hadde kaniner, fisker, undulater, kinesiske dverghamster, en hvit liten forsøksmus, katt og hund. Var bare stress å være hos hun. Katten og hunden var ikke venner. Musen stakk av hele tiden. Undulatene skulle hun absolutt ha løs og la de drite over alt. Fiskene, kaninene og hamsterne var egentlig greie, men kjedelige.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...