Landeplagen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Når jeg trykker på MSN, skjer det ingenting. Det starter (finner det i systemprosesser), men ingenting skjer. Har re-installert, men det hjalp ingenting. Har startet maskinen på nytt, men det hjalp heller ikke... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hm.. har skjedd et par ganger med meg også.. ta en sys. gjenoppretting til itt tiden før d ette bgynte Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 hm.. har skjedd et par ganger med meg også.. ta en sys. gjenoppretting til itt tiden før d ette bgynte 8933670[/snapback] Hmmm. Finnes sikkert en enklere løsning. Ligg av flaska btw. Har funnet ut noe nytt: Msn starter. Men bare hvis jeg ikke er koblet til nettet! Virker som om dette bare skjer på akkurat dette nettverket (Ikke helt sikker) som er det eneste nettverket jeg har tilgang til akkurat nå. Trådløst. Når jeg er koblet til nettet, fryser MSN, men når jeg slår av nettet igjen funker det fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå