ErlendRU Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Europeisk iPhone-pris avdekket For kunder som tegner et toårig abonnement blir prisen 500 euro, omlag 4000 norske kroner. Uten abonnement kommer telefonen på 700 euro, noe som tilsvarer 5600 kroner. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Den videoen var en ren nytelse - iPhone, here I come Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ser ikke ut som om det går an å legge til egne ringetoner.... Latterlig om ikke iallefall, men jeg kommer nok til å kjøpe uansett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er direkte trist hvor begrenset den telefonen tilsynelatende er. Det eneste den har utenom vanlige telefonfunksjoner er en mediaspiller og en nettleser samt god touchflate dersom den er riperesistant. Av de er mediaspilleren en selvfølge til den prisen og igjen er det egentlig bare at nettleseren virker vannvittig rask i demonstrasjoner. Så gjelder det bare å se om et par dager om dette bare er virtuelle iPhones, overklokkede demoutgaver med cachingfunksjoner i høygir eller om den virkelig er så rask. Opera9 for mobile enheter skal også komme snart så det blir også konkurranse der også. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ifølge artikkelen HER, så blir den europeiske versjonen produsert av en helt annen fabrikk enn den amerikanske. Forsåvidt greit nok, men "ryktene" sier også at den europeiske versjonen får et helt annet utseende enn den amerikanske. Dette er bilder som hevdes å vise den europeiske versjonen; og for guds skyld håper jeg dette er 100% falskt, for noe så stygt skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ifølge artikkelen HER, så blir den europeiske versjonen produsert av en helt annen fabrikk enn den amerikanske. Forsåvidt greit nok, men "ryktene" sier også at den europeiske versjonen får et helt annet utseende enn den amerikanske. Dette er bilder som hevdes å vise den europeiske versjonen; og for guds skyld håper jeg dette er 100% falskt, for noe så stygt skal man lete lenge etter. 8943746[/snapback] Haha! den var stygg. Den ser ikke ut til og være verdt 5600,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg