sindreberth Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) hei. nå har jeg fått meg rfactor. men får ikke til å komme inn i spelle.. kommer til der jeg skal sette oppløsninga, så bare detter den ut. så kommer det en rute om at jeg har to bad hardware, ville ikke tru det jeg da menn... hva er syst req på det a? edit: fant syst req # System Requirements 1.4 GHz processor # Windows 98 SE, ME, 2000, XP, XP 64-bit (will NOT run in Windows 95 or Windows 98 first edition) # 512 MB RAM # Geforce4 4200 or Radeon 9200 # 128 MB video RAM # DirectX 9.0c # 2.0 GB of hard drive space for installation # Internet connection required for one-time activation Endret 24. juni 2007 av factorybike Lenke til kommentar
koronag Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Merkelig, maskinen din er mer enn god nok til å spille rFactor. Jeg vet om flere (i F1RLN, norsk F1-liga) som har dårligere maskin enn det der. Lenke til kommentar
sindreberth Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 ja synes det var litt rart.. men men.. noen fler meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå