Dr.X Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ååå så grusomt... hva skulle vi gjort uten msn? Henge oss Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ååå så grusomt... hva skulle vi gjort uten msn? ØYH! kritiserer du msn? er du teppe tygger? msn er jo det beste progget ever. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 PS. Jeg har ikke dame og kan ikke fatte hvorfor :wink: Må nok si meg enig der.. Har ikke dame for tiden jeg heller. Skjønner heller ikke hvorfor. vet jeg er deilig og er good-lookin' :wink: Gjør meg alt for kostbar.. Noe sier meg at det er holdningen min 8) -Likte den teorien din smetho, men som sakt, det er bare en teori, for ofte lite gjennomførbar.. Litt relatert til topic'en, melder meg inn i gjengen som savner msn.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ååå så grusomt... hva skulle vi gjort uten msn? Icq? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har hørt et rykte (jaja.. rykter er bare rykter, jeg vet.. ) at serveren til .NET er nede pga. et ddos angrep.. Jeg tar ikke noe ansvar for dette ryktet, men det KAN (sier ikke at det er) en mulig forklaring på problemet.. Mvh. Dings Dette kan jo stemme, siden .NET status siden er jo også nede :/ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 DommeDag!!!!Msn har klikka, irc har klikka, katta har klikka helt, skolen starta i dag, og sist men ikke minst pcen min er blitt ustabil! er sur Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nå kom jeg inn igjen yess! finally back online! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ARG Får ikke koblet til.... Flere som som heller ikke får koblet til enda? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hm...gikk inn på messenger.msn.no som jeg gikk inn på i går og så stod det følgende: HTTP Error 500-13 - Server too busy Internet Information Services -------------------------------------------------------------------------------- Technical Information (for support personnel) Background: The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity. måtte nesten le litt....ikke hver dag det skjer. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Messenger er MESSed og de siste (2-3) versjonene har vært buggy, typisk av MS å forandre ting som faktisk funker til de ikke funker lengre men men tok meg heller tid til å last ned 2gb mp3's istedenfor å babble drit Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 msn funker fremdeles ikke her. det ble litt stusselig å sitte her uten damene på msn Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Spoonhau prøv mIRC da hvis du er så klar for damer...sikkert masse 14'iser som deg du kan prate med der. www.mirc.com hvis du ikke har det da :-? get a grip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå